Nejste přihlášen/a.
Je to normální jev,mě to dělá taky. Když brzdíš motorem,řídící jednotka odpojí přívod paliva a motor se otáčí jenom díky tomu že je zařazená rychlost. Když máš nízké otáčky,dejme tomu těch 1200 a šlápneš na spojku,motor najednou přijde o pohon a řídící jednotce sekundu trvá než zaznamená změnu a přidá palivo,proto to spadne na 500 a pak se vyrovná. Když jedeš z kopce na vyšší otáčky,situace je stejná,ale za ten kratičký čas ty otáčky nestačí spadnout tolik,proto už to jednotka stihne vyrovnat a nespadne to na 500
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.