Nejste přihlášen/a.
HDi .. jsou velmi dobré motory, držáky 2.0l má sice "málo" kw (mimo to dělalo se více výkonových verzí) .. ale kdo s tím jel podvrdí že táhne pěkně
JTD .. spolehlivý - a jejich novější maloobjem 1.3 je téměr bezúdržbový, a jede pěkně (ve fiorinu - nemá FAP a dvouhmoták)
dCi ... no .. no .. není to katastrofa, ale servis asi budete navštěvovat mírně častěji.
staré TDi jsou dobré .. ty nové .. boha to se tak sype.
U Dieslu bych spíše než výkon porovnával kroutící moment. Jakýkoliv takto starý diesel bude chtít své investice, zvláště v tom jak mnoho lidí k údržbě přistupuje (viz. nedávný dotaz zde "proč auto kouří, když jsem olej měnil před 50tis.km")
1,8 tdci , tdi rotacka 66kw nebo 81kw (již ale naklapeni lopatek turba) , a 2,0hdi jsou nejlepsi drzaky diesly. Resit u dieslu kw je fail , u tech je hlavni kroutak.
Jinak olitany naftak , ktery projel buhvi km je casem kasicka.
HDi 2,0 jsou či byly dvě výkonové varianty! 66kW-máte pravdu docela slabý a druhý varianta je OK a ta má 80kW
Některým budu oponovat! v historii je jeden z nej motorů starý dehet od PSA typ XUD ve všech jeho variantách-od 1,8 d a td a o fous novější 1,9d a td!
Ale z CR motorů je to opět jen HDI a jeho licenční podoby u dvou F (Ford a Fiat)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.