Zdravím. Máte s tím někdo zkušenost? Mám kawasaki z roku 1991 je to 500ccm dvouválec s karbcema, je tam sportovní vačka, otevřený filtry, upravený svody a určitě budou i poladěný karburátory, dělal to někdo předemnou v Rakousku... Normálně ten motor má 29.9kw, ale dělaly se stejné motory které měly z výroby 37kw,můj motor má podle papírů co jsem k motorce dostal 65 koní, takže asi 48kw. Co s tím udělá 100 oktanový benzín, myslím že když je takto upravený motor, tak by to s tím mohlo jet o něco líp, ale na spotřebu to asi vliv mít nebude, když je to karbec, nebo jo? Ne že bych nějak extra řešil spotřebu u motorky, spíš jsem jen zvědav a hlavně mě zajímá jestli to tam lít nebo ne?
Jelikož máte systém přípravy směsi a časování zapalování čistě mechanický, je to celé nastavené na nějaké oktanové číslo, použijete-li jiné, nic tím nezískáte. Nicméně můžete mít dobrý pocit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.