Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dochladí vítr brzdy?

Od: humbucker* odpovědí: 8 změna:

Ahoj.

Jde o přímo konkrétní věc. Kámoška se vrátila ze šichty a říkala, že jí hřeje u Oktávie PZ kolo. LZ bylo chladné. Při cestě standartně občas podle potřeby přibržďovala. Je možné, že by tu ochlazenou stranu mohl dochladit vítr foukající z jedné strany? Nechce mi věřit, že se to mohlo takhle stát. O chlazení brzd u závodních aut ví. Tenhle případ ale holka nedává. Tak, mám pravdu? Auto jede rovně a při brždění ho to nikam netáhne. Disk byl ohřátý tak na maximálně 40 st. C.

doplněno 08.06.16 22:25:

Ahoj.

Je to hrobka z devadesátých let s bubnama.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

adi*

1x

Kámoška Vám nechce věřit, a já také ne. Myslím, že to není možné. Kolo asi trochu brzdí, nebo se ohřívá od vadného ložiska. Nebo je problém na druhé straně, druhé kolo nebrzdí, proto je studené.

 

fik

1x

Přesně jak už bylo řečeno,pokud je jedno kolo teplejší tak je někde problém,většinou je zatuhlá brzda nebo druhé kolo nebrzdí. Brzdy se samozřejmě náporem vzduchu chladí,na předku jsou na to většinou i usměrňovače vzduchu který směřuí proud vzduchu na brzdy,ale to se chladí obě kola současně. Když ti povane vítr z jedný strany tak to skutečně pozorovatelný rozdíl nebude

 

asd1

1x

Vítr je nesmysl, rozdíl teplot resp. hřející PZ kolo hledej v zatuhlým brzdiči, lanovodu ručky nebo i ložisku (podle toho jestli hřeje kotouč nebo náboj)

 


1x

kolo přibržduje rozebrat zjistit proč,může to dělat zarezlej lanovod ruční brzdy,či přirezlý destičky nebo špatnej brzdič

záleží na tom zda má v zadu kotouče nebo buben

doplněno 08.06.16 22:35:

tak se tý hrobce jukni na lanovody ruční brzdy pak schod buben a jukni v jakým stavu je samostav,a pokud nic nezabere vyměnit brzdovou hadičku co k tomu kolu vede

 

humbucker*

Ahoj.

Tak brzdy jsou dělaný a vozík prošel STK, Brzdovými kontrolními válci. Drobný ohřev zřejmě jen od brzdění.

fik

Záleží kdy to prošlo STK,pokud třeba před zimou tak už to mohlo dávno zatuhnout,to není žádná neobvyklá závada. A stejně tak dobře se to může hřát i od umírajícího ložiska

asd1

Pokud je jedna strana teplejší tak tam je problém.

na STK měří brzdný účinek - souměrnost brzd při intenzivním brždění ale ne stálý lehký přibržďování o který tu jde...

Zvedni to na hever a zatoč kolem, pokud neudělá aspoň tři otočky tak je něco zatuhlýho, lanovod ručky atd...

 

kkk*

0x

jsou zarezlé pístky v brzdovém válečku.Špatně se vrací a kolo trochu brzdí a zahřívá se.Nebo zarezlé lanko od brzdy

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]