Nejste přihlášen/a.
Zdravim, mám udržovanou felicii 1.3 jednobod. Vím, že dřív bývala svižnější a i na stk technik řikal, že je taková línější a přitom má najeto asi jenom 110 000 km. Jinak všechno šlapa jak má. Nevíte někdo čím to snížení výkonu může být?Popřípadně co kde vyčistit / seřídit? Díky. Vůle ventilů seřízená, benzín kvalitní a jinak výkon se ztrácel postupně, ne v jeden den.
Máš to blbě zajetý,řídící jednotka se přizpůsobí stylu jízdy a pokud s tím jezdíš vysloveně´´relaxačně´´auto je mnohem línější než to které občas dostane zatopeno pod kotlem.
Prvně každopádně zkus napojit na diagnostiku,jestli někde není něco špatně,potom vyčistit a nastavit klapku a občas bývá vytahané lanko plynu,že na plný plyn se zdaleka neotevře klapka na plno,to taky zkontroluj. Taky mrkni na svíce,dobrý jsou tříbodový brisk DR15TC Když nic z toho nepomůže,občas,samozřejmě po důkladném zahřátí,motoru trošku nalož,zkrátka jej musíš rozjezdit,někdy to vytoč na trojku do 4500 otáček,trošku svižnější rozjezdy. Jednotka pozná že chceš po motoru vyšší výkon a časem se výkon zvedne
samozřejmě ,dej novej tenhle už může bejt přicpanej a nepustí tolik paliva co momentálně potřebuješ k patřičnýmu výkonu
a vzduchovej filtr by taky neměl mít na kontě víc jak 20OOOkm
Hlavně taky ještě dodám že to musí být kvalitní filtry,ne první šunt co ti nabídne prodavač za 40 korun. U palivového tam bych nelaboroval,tam buď mann filter nebo originál prvovýroba(kolbensmidt) interval výměny je 60 tisíc kilometrů takže to si může dovolit myslím že úplně každý.
Vzduchový to samé,zase mann filter,champion...Interval je 40 tisíc kilometrů,ale pozor ten je dost individuální,pokud jezdíš v prašném prosředí,tak to může být klidně polovina
S ucpaným palivovým filtrem taky neskutečně trpí palivové čerpadlo a mohlo by se tazateli lehce stát že by je oddělal
Palivový jde vyměnit doma,ale je to trošku porod,daleko lepší je když si můžeš dát auto na zvedák, Je schovaný u levého zadního kola za výfukem,místa je tam skutečně poskromnu. Pokud nmáš zkušenosti tak to radši někomu dej
jj, ucpaný filtr = málo benzínu = netáhne, vynechává atd. Začni přívodem benzínu tj. ten filtr, pal. čerpadlo (tlak benzínu), vstřiky atd.
Jak poznám stav zapalovacích kabelů? Je to jedna z nejstarších felicií, opravdu i tady se jednotka zadaptuje?
Adaptace jsou uloženy v paměti eeprom. Ta prakticky vydrží i více než 10let bez napájení. Takže 20min je málo, chce to raději 20let. Ale i to může být málo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.