Nejste přihlášen/a.
Dívám se na zapojení a jelikož to nemá žádný drát navíc, musí to poznat zapntý motor asi jen podle zvýšeného napětí (dobíjení). Takže bych začal tím, že budete měřit napětí při startování a hned po startu, jestli je nabíjecí napětí hned těch 14,5V, nebo jde pomalu nahoru (měřit ideálně v místě, kde je tento spínač napojen).
Pokud je vše v pořádku a napětí hned po startu vyletí na víc než 14V, tak bych zvažoval reklamaci spínače.
Tyto krabičky fungují na principu zvýšeného napětí na akumulátoru - tedy když je auto nastartované a alternátor akumulátor dobíjí. Pokud je 14,5V, tak je dobíjení v pořádku. Je tedy problém se samotnou krabičkou. Není na krabiččce třeba nějaký otáčecí prvek, kterým by se nastavoval čas rozsvícení? Také je možný špatný kus.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.