Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jízda bez dobíjení

Od: petr1* odpovědí: 10 změna:

Chci se zeptat, kolik km bych zhruba ujel bez dobíjení s Fabií 1,9 TDI od okamžiku rozsvícení kontrolky dobíjení? Baterii mám o kapacitě 72 Ah. Mám na mysli situaci, kdy by baterie byla v dobrém stavu, plně nabitá a měl bych samozřejmě vypnuté všechny spotřebiče včetně světel. Ptám se jen informativně, abych byl v obraze. Děkuji za informace

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

danys*

0x
500km možná i vic byste klidně ujet mohl.

 


0x

Jel jsem jednou z Prahy do Ostravy. Měl jsem dvě baterie. Po Praze jsem ještě svítil, aby mě nebuzerovali Policajti. Dojel jsem k Devíti křížům. Tam jsem preventivně vyměnil baterku a dojel cca 20 km od Ostravy. Tam jsem na stopce šlápl na brzdu, rozsvítila se brzdová světla a konec. 500 km podle mě ani náhodou.


doplněno 22.05.16 13:56:

všechny spotřebiče nevypnete nikdy . pořád bude odebírat proud řídící jednotka, centrál, pamět radia, brzdová světla, atd. atd.

51emyta

Spotřeba samotného motoru není až tak velká. Prakticky tam teče několik A. Pokud je baterie v dobré kondici a plně nabitá, tak bych těch 500km viděl reálně.

Mě odešel altík u Renault Trafic. Bez baterie a funkčního alternátoru jsem urazil přes 300km. A klidně bych ujel tisíce. Stačilo jen vyšroubovat chcípací ventil na čerpadle a místo něho dát šroub. Pak to jelo, dokud by nedošla nafta. Výhoda starých rotaček. Ale zase to nešlo chcípnout.

 


0x
Mel jsem nakou baterku 54ah , po umreni alternatoru a rozsviceni baterie jsem ujel 50km , pote konec. Vse po tme. U fabky nejvice zere proud posilovac. Samozrejme baterka jiz nebyla v OK stavu. Ale 500km fakt ne.
danys*
Rozume, superb 1,9tdi bez světel atd. v pohodě 300km. Druhy den cca. 30km do servisu před tím samozřejmě startování!

 

svyjabob*

0x

To že má 72Ah (měla jako nová), a že jí akorát nabijete nic neznačí.
Záleží totiž především na tom, v jaké je kondici, a jakou má reálnou kapacitu, a to nejste schopen odhadnout ani náhodou, leda v specializovaném servisu. protože stačí jedna sezóna a špatné zacházení s baterií, a už se můžete dostat o třetinu až polovinu kapacity baterie níže. Také záleží na tom, kolik si toho vezme při nastartování, jelikož jedno nastartování se rovná i "několika hodinám jízdy". Jinak samotná jízda, když byste se snažil, nespotřebuje skoro nic (pár ampér za hodinu). A je možné s tím najet i jak někdo psal 500km, ale být vámi, raději si nechám v nejbližším servisu vyměnit altík (cena za hodinu práce cca 200-400,-) a samotný alternátor koupíte použitý za 100,- na autovrakovišti, a to samotná výměna je ani né na 30 minut. Nevím jak u TDi, ale u 1,4 MPi byl alternátor hezky ze předu před hlavou.

 

ddddddd

0x

Když jsem mněl Octávku, tak jsem ujel bez dobíjení zhruba 40km, ale zhruba v půlce přestalo fungovat ABS.

 

jenda2*

0x

Něco kolem 3,5 hod. chodu motoru. Spíš méně. Při běžných potkávačkách.

 

vernon

0x
500km je blbost, bylo by to max. pár desítek km.
Elektrohydraulický posilovač bez dobíjejícího alternátoru nepracuje.

 

lubos*

0x

Syn dneska ujel s Fordem Tranzit MK6 r.v. 2003 z Alp s rozbitým alternátorem jen na nabitou baterii 400km. Samozřejmě vše vypnuté (světla atp.) V čechách si dal náhradní baterii kvuli ventilátoru topení... ale tamta by jela určo dál. snad se někomu tato informace hodí, protože si v Rakousku zbytečně koupil 2 náhradní baterie (stačila by jen jedna)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]