Nejste přihlášen/a.
"Jako automechanika" - to mi k dotazu vůbec nesedí. Automechanik by se takhle neptal, ale měl by jasno. Buď má základní mezery ve znalostech nebo to není automechanik...
Buble do vody + olej ve vedě = netěsné mezi spalovacím prostorem, mazáním a chlazením = těsnění hlavy, ruplá hlava/ blok atd.
Podle popisu rovnou shodit hlavu. Pokud motor není v dobrém stavu tak může být levnější vyměnit celý motor než se v tom hrabat... Těsnění hlavy, šrouby, práce, a už lítaj tisíce. Ruplá hlava/ blok = zbytečně placená rozborka. Celý motor taky pár tisíc = kouknout na nabídky a pak se rozmyslet jestli oprava nebo výměna...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.