Nejste přihlášen/a.
1. hydroštely tam nejsou.
2. 10W40 se dává když na 5W30 už moc žere olej (častý problém). Často kontroluj at to nezadřeš - když se rozsvítí hladový voko oleje tak už v motoru zbývá jen asi litr oleje Pokud dáš 5W30 tak se dá čekat žraní oleje. Můžeš dát i 5W40 to je kompromis...
Občas chcípá - vyčistit volnoběžný ventil tím nic nezkazíš (test ventilu - při odpojení konektoru motor zdechne), může to být i posunutý rozvod (projevuje se kolísáním otáček kolem 2000 - 3000, na live datech jsou velké korekce předstihu). Čidlo teploty, svíce, cívka - to může být hodně věci, cívka spíš ne, ta se projevuje jinak... Přisávání falešného vzduchu, podtlaky...
Hlídej olej - zjisti kolik si ho bere. Pokud víc jak 0,5 L/ 1000 km tak dolívej jen 10W40 (možno i 5W40), měl by splňovat i Fordí specifikaci. Řešit to nemá smysl, až zdechne nebo tě přestane bavit dolívat tak vyměň celý auto.
A nechci strašit, kolísat vonoběh/ chcípat může klidně kvůli přidření - nedostatečné mazání spodku válců rozstřikem... Opět řešit nemá smysl jen bys vyhodil peníze, dát to do áček dokud jezdí... Nebo sehnat za hubičku něco shnilýho s motorem a přehodit motor (pozor na typ motoru, blok mtoru je sice stejný ale je problém s technickou)..
jeden tip: suchen.mobile.de/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.