Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,prosím o radu,mam octavii 1 1.6 55kw,mam problem že při studeném motoru se mi zaseknou otáčky na 2500 a spadnou až cca po minutě někdy déle,dělá to jak na volnoběh tak při jízdě.Cca po 5minutách je vše v pořádku..Vyměnil sem už spoustu věcí a problem stále stejný,aktuálně provedeno:kontrola sání,nikde nepřisává,výměma škrtící klapky original-nastaveno přes vag,čidlo teploty,lambda sonda..Nevíte někdo co jiného by to mohlo dělat?Už si nějak nevim rady.Děkuji za každou radu.
Já mám přibližný problém s Feldou a nyní budu pokračovat s lambda sondou resp. s jejím vyhříváním- protože to je snad poslední možnost. Ta začne pracovat při teplotě cca 400 stupňů, což trvá pomocí výf. plynů několik minut a k rychlejšímu dosažení teploty má vlastní vyhřívání.
U mě nepomohla ani lambda,první co jsem dělal bylo vyčištění klapky a kontrola zda to někde nepřisává,bez výsledku.Potom sem měnil lambdu jelikož sem si všimnul že je tam naka univerzal a slepená izolepou,tak už sem měl radost že sem našel problem a bohužel nic,potom sem vyměnil čidlo teploty,taky bez výsledku,nakonec výměna klapky za origo,činu sem radši nekupoval,a taky bez výsledku.Absolutně už nevim kde je problem a na co se zaměřit a co zkontrolovat.
Dajte to na originálnu diagnostiku a uvidíte výsledok.Jednotlivé diely pred výmenou je lepšie najprv premerat a ziskat hodnoty pri chode motora pri diagnostikovaní.Otáčky vám klesnú až po dosiahnutí určitých tepelných hodnôt ktoré sú optimálne pre spaľovanie a katalizáciu plynov a chyba môže byt kdekoľvek,takto to je len hádanie lebo jednému pomohlo to,inému ono.
Našel sem video na netu a přesně takovýto problem mam: luboslm.rajce.idnes.cz/...
Při šlapání na plyn nikdy otáčky nespadnou na 900-1000 tak jak by měli ale zůstanou zaseklí kolem 2000tis
zkusilsi tu klapku vyčistit dle toho odkazu?
čistila se ta klapka vůbec někdy?
odkaz je sice na felicii ale ten motor je v oktě stejnej
tak to se omlouvám nák mi to uniklo
ta klapka nese méno jakého výrobce? někdy je třeba hledat problém i v novém díle a někdo kdo umí s diagnostikou by to měl poznat
Klapka je uplně nová,psal sem hned na začátku že sem ji měnil,je tam original,měnil sem ji cca před 3týdny a bez výsledku
Klapka je nová neni třeba ji čistit.Otáčky za studena by se měli pohybovat okolo 1200-1300 tak sem to vždy měl,až ted poslední dobou se začali zasekávat na 2500
Ještě mě napadá,když na volnoběh točim volantem tak otáčky mírně kolísají,nevíte někdo zda je to normální nebo by mohl být problem třeba někde u posilovače?Třeba podtlaková trubka posilovače?Nemohlo by to třeba přisávat tam a tím by vznikly potíže se zasekáváním otáček?
už to tu někdo psal skus to postříkat okolo sání a klapky čističem brzd , pokud by se ty otáčky zvedali je někde netěsnost a přisává to vzduch
ty trubky prohlídni taky tam by problém bejt taky mohl
Kolem klapky a sani to nepřisává to už sem vyzkoušel,zkusim zejtra ještě zkouknout to řízení ,jestli by to nemohlo přisávat někde okolo hadice
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.