Nejste přihlášen/a.
Kouknout na svíce jestli to je jeden válec nebo všechny. Jestli všechny tak kontrolovat a dolívat olej (nejlevnější dostupný/ použitelný), jezdit dokud to nezdechne nebo kamarád nevydrží psychicky. Jestli je zbytek auta ok, tak rovnou sehnat jiný motor. Příp. polomotor a hlavu dát svojí. Dlouhodobý provoz nedělá dobře všemu ve výfuku - lambda, kat.
Měnit gufera byly dost možná jen vyhozený prachy...
U tohodle motoru normálka,ten motor je vyhlášený olejožrout,má limitovanou spotřebu 1litr na 1000km takže tohle ještě není tak strašný.
Tenhle motor to bere spíš přes kroužky než přes ventily
Pro motor 1.4i 63kW udávají tabulky max. 0,7l/1000km. Neboj to příjde, tyto agregáty jsou spotřebou oleje vyhlášené, ty máš zatím motor jen zajetý
To je ještě normální,některé i daleko novější motory berou mnohem více. Nejspíš jsi myslel 0,1 litru,to máš litr za 10 tis km to není nijak hrozný a i předepsaný limit výrobce bude určitě vyšší.
Ale jestli máš najeto jenom 36 tisíc?...jaký používáš olej,měníš jej včas,dáváš kvalitní filtr?..ono špatný nebo starý olej ničí motor velmi rychle
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.