Nejste přihlášen/a.
Zdravim,nikde jsem to tady nenasel a chtel bych poprosit o radu.Kdyz nastratuji tak sviti lehce kontrolka dobijeni,pri zvyseni otacek se kontrolka rozsvecuje intenzivneji.Muzete mi nekdo poradit jak rozeznam pokazeny diodovy mustek nebo regulator?Regulator je menen cca 300km zpet,tak nevim jestli jde o vadny kus nebo je to temi diody.Moc dekuji za rady.
To už je málo, mimimum při otáčkách je 14V. Nejlepší je 14.5-14.7V. Ale to Magnetony neumějí. Ano ten tam taky pasuje (70A). Jinak změřit ještě jednu věc. Nastartovat, zapnout světla, topení na 2, vyhřívání zadního skla a držet otáčky na 2500-3000. A druhý člověk at měří napětí přímo na alternátoru - ne akumulátoru. Na felicii natáhli divně drát od + alternátoru k + akumulátoru. Kde nejde přímo k akumulátoru, ale nejdříve do pojistkové skříně a až poté vede zpět k akumulátoru. a u té pojistkové kříně se stává, že tam nateče a drát hnije a má většší odpor a špatně to dobíjí. Schválně změř napětí na akumulátoru a alternátoru jak popisuji nahoře, jaký bude rozdíl. Já měl rozdíl 0.8V. Tak jsem si natáhl vlastní dráty a od té doby jsem nemusel akumulátor nabíjet nabíječkou.
Alternátor se nasadí stejně. Jen je potřeba koupit kolem 8 podložek na šroub co ten natahovák alternátoru, posunout aby byl ve stejné rovině jako úchyt pro alternátor a do konektoru pro + pól vyvrtat větší díru, aby šel nasadit na alternátor.
- se měří na obalu alternátoru a + na tom tlustým drátu.
Dekuji za odpoved.No me prijde divne,ze pri volnobehu to dobiji cca 13,3V a pri tech zvysenych otackach kdy ta konrolka sviti nejvic to dobiji 13,6V,tak kdyby byly ty krouzky spatne tak by to nedobijelo ne?
K tomu altiku z fabie:tamsedi altik z fabie 1.4 50kw?nemusi se menit kabely atd.?Moc diky
Zmerim to a dam vedet,dekuji
To napeti se meri na tom alternatoru kde?Tam jak je ten hruby + kabel nebo tam kde je to D+?Diky
Diky,zmerim to jak budu mit cas nejpis zitra.No a u toho alternatoru z fabie sedi uplne vsechno nebo to budu muset nejak prizpusobit?
K tem diodam,daji se zmerit nejak jeste na aute nebo az se rozpuli alternator tak az potom se daji promerit?Me jde totiz jeste o to,ze mam dalsi 3 alternatory a kazdy ma nejakou vadu,tak me zajimalo jestli to nejak promerim a ze bych z nich pouzil dily.Dekuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.