Nejste přihlášen/a.
Ten bílý dým a úbytek vody je způsobený prasklým těsněním pod hlavou válců. Rozvody budou taky v pr**** na 80%, možná i hlava (ta se dá ale občas svařit nebo sehnat použitá). Cena opravy představuje plus minus i s prací 20 - 25.000,- . Takže hodit ze skály a šetřit na jiný...
je jasné že je v háji těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava , u těchto baw to dělá , + další ti řeknou v servisu , od klávesnice to fakt poznat nejde .
Staré auto ... prostě se začne postupně srát .. u levnějších značek je výhodou že ikdyž u starého auta potřeba opravovat stoupá tak náhrádní díly jelikož jsou staré šli dolů a třeba rozvody udělá kdejaký servis za litřík, bohužel BMW je dražší auto, tak se počítá s tím že kdo si jej mohl dovolit, může si dovolit i dražší servis, takže díly tolik na ceně neklesají ale samozřejmě potřeba oprav stoupá .. takže ikdyž jde o starý krám, můžou být náklady na servis srovnatelné s novým vozem.
turbo do tohodle modelu stojí kolem 30tis, těsnění hlavy, rozvody .. tak 15tis ... samozřejmě + práce.
Cena tohoto modelu v bazaru kolem 50tis Kč ..
Sežene jiný motor za pár tisíc. Tyhle dvoulitry jsou sračky. Kdyby koupil třílitr...Koupit jakékoliv starší auto s dýzlem jsou jen problémy, ono i nový taky. E46 je ale poslední slušné bawo. Hezké kusy, samozřejmě benzin jsou třeba za 200kKč. Jezdím s bawama 18? let a vůbec to není tak strašné. Díly se dají sehnat levně, do servisu BMW jen v nejvyšší nouzi. Ovšem umět skoro vše sám, mít dílnu, svého mechanika. Je to koniček, tyhle starý bava, až úchylka) Ale bez znalostí koupit něco a nemít vyjmenované je velký risk. To měl koupit konzumní škodu..
Jo bavoráky když to jede tak to stojí za to ale jak se to začne srat tak to hned vyhodit,měl jsem 2x e36 1x e46 1xe39 pak vw fiata audi c5 a6 passata b5 a volvo s80,a všechno jsou to šroty bavorák když jede tak komfort a požitek je uplně jinde baví mě se otom hádat třeba s majitely vw i když e39 byla 98 rok tak s nakym superbem 2005 se to v komfortu rovnat nedá celkově je tam znát že to auto stálo 1,5 kule to nevyrovnaj auta za 700 000 po přesednutí do stejně starýho fiata nebo passat b5 jeto šok jak prase ale zas ten passat mě stojí prd a je fakt že tlačit e39 mě nebaví ty auta jsou strašně složitý mají hodně problémů s elektrikou a myslím si že to bmw má zákonitě tak 1 500 000 km v žíle určitě passat jen kolem 700 000 a otom toje bmw ano ale tak max 2006
E39 v top stavu je lepší, než všechny neprémiové značky i nové. Mám 540iA a super. A zas tak složité oproti všem novým autům není. Prostě je ještě mechanicky postaveno solidně. Navíc jak píše kolega přede mnou, ten rozdíl cca milion se musí projevit. Nefunguje mi pouze čidlo teploty sedačky řidiče, takže topí moc. Až bude chut, spravím. Jinak ze všech elektropitominek, a že jich tam je, fungují po 17ti letech všechny. E46 už katovali.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.