Nejste přihlášen/a.
Pedály jsou brzda a plyn (pedál spojky není).
Levá noha nesmí nic dělat. Stojíte na brzdě a přeřadíte D na R (drive dopředu - reverse dozadu). Při puštění brzdy se auto dostvá ihned do mírného pohybu. Plynem přidáváte a auto už řadí samo.
Za jízdy se nesmí řadit a hlavně nesmí se řadit neutrál, když se kola točí. Neutrál je jen na stání v křižovatce a nebo při pohybu auta po dílně, když je motor ko.
gumid: To není pravda. Na stání v křižovatce je poloha P, nikoli N (neutrál). Že se neutrál nesmí dávat když se kola točí, je pitomost. Neutrál je určen například pro tažení vozidla. Při něm se kola točí, že?
Automaty se většinou nesmějí tahat s hnanou nápravou na silnici.
Jinak pomalé manévrování dopředu i dozadu se řídí jen pedálem brzdy. Bez brždění to jede rychlostí asi tak 12 km/h.
Tažení vozidla s automatem se nesmí... Musí být na podvalníku.
P zbytečně zaaretuje převodovku a to na krátké stání není potřeba. Někdy se nechává jen D a stojí se na brzdě.
Dva pedály a volič převodovky. Jen levou nohu k něčemu přivázat, jinak si rozbiješ hubu o volant...
To máš pravdu,než jsem se naučil na jednom autě trochu zacházet s automatem tak jsem vážně letěl do skla. Když cápneš na brzdu takovou silou jako jsi zvyklý šlapat na spojku tak to je masakr.
Jinak u automatu při couvání ani není třeba přidávat plyn pokud nechceš couvat nějak rychleji,šlápneš na brzdu,navolíš R a pouštíš brzdu,auto začne jet samo
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.