Nejste přihlášen/a.
Zdravím, potřeboval bych poradit s výběrem nového auta. Auto bych chtěl koupit nové nebo nějaký předváděcí vůz do cca 350 000 Kč. Nyní mám Hyundai I30 a mám s ním neskutečné problémy...
Nebráním se jakémukoliv palivu Benzín, nafta, CNG nebo LPG ročně najezdím okolo 20 000 km.
děkuji za rady ...
s takovym najezdem a s takovym rozpoctem si udelejte radost (tim myslim kvalitni ojety automobil renomovanych znacek) a ne nejakou lidovou plecku z pasu se zakladnim pridusenym motorem a nulovou vybavou, kterou za rok neprodate ani za 200
kdyz to je tezko no, za takovou cenu jsou nova auta spise lidovky, pokud nema neco v zaloze nejaky cinan ale mrknete se na tipcars.cz a nastavte v hledani min vykon 80kW, spousty aut maji odpocty dph, hlavne tech novejsich a lepsich znacek
Právě jsem narazil na Citroen C-elyseé s motorem 1,2 pure tech, co myslíte?
Nové auto chci z důvodu, že mám možnost auto koupit na firmu, tudíž odpočet DPH...
u staršího je to trochu problém a pak bych chtěl auto přestavět na LPG...
jinak koukám na doporučená auta, dacia je spolehlivá, to mi říkalo více lidí, ale co se týká vzhledu, tak se mi né uplně zamlouvá...
Citroen C-elysee je dobré auto, není ale přiliš malé ani lehké a kombinace takového auta a malého motoru není štastná, nemají tah, musí se více vytáčet, pokud chcete trochu jet budete mít vyšší spotřebu. pokud benzín berte 1.6VTi pokud diesel tak 1.6HDi - ty se do tohoto modelu dodávají, jsou o trochu hlučnější než zmíněná 1.2 ovšem 1.6HDi je velmi dobrý motor, má dobrou spotřebu, pěkně jede a je spolehlivý.
Duster je levny a usporny? Za 1/4milionu je mraky uspornejsich aut. Pokud chce tazatel auto s malou spotrebou, tak je nesmysl mu doporucovat cokoliv se svetlou vyskou vetsi, nez "normalni osobak".
Vyberte si auto které se vám líbí, zajděte do showroomu a svezte se a rozhodněte se které auta jsou vám tak nějak nejvíce sympatická, potom začněte zjištovat jaký motor je nejlepší.
Osobně po několika zkušenostech Škodovku nedoporučuji, ceny jsou dost vysoké, výbava nízka a spolehlivost nevalná ovšem jsme v čechách takže vám ji doporučí většina protože ji zkrátka většina lidí má.
Obecně se nedá poradit jaké auto je nejlepší, obecně každé auto bude spolehlivé a najede hodně pokud se budete věnovat údržbě, pokud se smířite s tím že to zkrátka bude něco stát tak není velký důvod aby auto nenajelo hodně kilometrů, nenechte se nalákat dlouhými servisními intervali, hodně výrobců dnes ve snaze nalákat lidi na to že ušetří za servis dají na auto servisní interval třeba jednou za 50tis. km apod, to auto to nejspíše ujede ovšem po 2-3 intervalech se stane že motor prostě odejde, jezděte tedy časteji - Olej měňte každých 10-15tis km, ikdyž je v manuálu napsáno více, měňte opravdu maximálně po 15tis km (pokud není uvedeno méně).
Z koupí nového auta odpadá spousta starostí, budete první majitel a tím pádem právě vy rozhodnete o tom zdali auto najede hodně nebo málo a právě o tom rozhodne udržba, nezanedbávejte ji a auto vydrží.
hlavně nekupujte francouzské auto, jsou to parodie na auta. Známý má P508 v práci jako služební (pro více osob) a tráví s tím většinu času po servisech. Náhradní díly neskutečně, ale neskutečně drahé a furt se to s.re. Dílenské zpracování hrůza, každou chvíli něco nefunguje apod. Nejdřív to chtěl každý a teď se na oddělení všichni perou o starou octavii.
Tak jsem se díval na auta, které jste mi radili, celkem se mi líbí fabie III, ale u ní mám trochu strach s turbem v motoru 1,2 TSI. Pak nevypadá špatně Dacia Logan MCV na Daciu jsm slyšel hodně chvály, že mají dobrý motory atd... a však nikdy jsem v něm nejel co se tedy zítra snad změní a projedu se někde v prodejně. Teď však bych Vás chtěl poprosit, do jakého motoru by jste šli? Chci to dát do plynu LPG
Za mě LPG NE starosti kolem plus kontrola stavu mínus víkon motoru a ubírá životnost motoru. Plyn parří do sporáku ne do auta. V průmeru se to sjednotí levej provoz drahá udržba rovná se benzín
To může napsat jen člověk co neví. I kdyby to mělo mít revizi každý rok tak se to pořád vyplatí. Nyní mám na felicii najeto 420 tisíc km,z toho tak 300 tisíc s LPG a motoru nic není,provoz za hubičku,nyní tankuji za 10 kč při spotřebě cca 8 litrů. To chce neošizený motor,normální poctivý motor to bez problémů vydrží a to tam ani není žádné přimazávání,nemám žádné speciální svíčky a nic takového,výkon+/- stejný. Na tý feldě si to nemůžu vynachválit,ale jak je to u nových aut s ošizenými downsizgny to teda si netroufám odhadnout
Mám 10 minut, svěřím se co jsem odposlechl v hospodě. Známý měl pokrk investic do starých aut - TDI Škoda Octavia, tak pojal myšlenku, že se vysvodobí nákupem fungl nového auta, hezky se zárukou... tak si koupil v plné palbě snad za půl mega Škodu Rapida.Vše fngovalo do nájezdu asi 800 km, kdy mu auto u Barrandovského mostu kleklo do nouzového režimu. Odtah, asistence, cukrbliky že vše bude ok. Opraveno. Pak následoval pád do nouzového režimu asi po měsíci. Odtah, pokoušeli se zas o cukrbliky. Vystartoval na prodejce s právníky, že chce odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, že tomu krámu už nevěří. Kupodivu se mu to nějakým zázrakem podařilo a řešil co koupit. Vsuvka, Rapid má 8 řídících jednotek. Nakonec, vyléčen z naivity a falešných představ o nových autech, koupil asi 20 či více let starého perfektně zachovalého Mercedesa 300 D a prý přede spokojeností jak kocour na sluníčku. Tož asi tak, nic není černobílé.
Jak jsem nakoupil, tak jsem se podělil. Logice transakce a motivaci i věřim a schvaluji, ovšem skočit z kompaktního Rapida do krávy dlouhé těžké Mercedesa a jezdit s tím po městě, to mi cool zrovna nepřipadá...
Ano, toto je opravdu historka hodna restauracniho zarizeni, protoze nikdo jiny ji snad ani nemuze brat vazne...
Ale může. Spousty úplně nových aut kleknou. Jsou prostě složitá, elektonika je dnes odfláknutá. Navíc to pak většinou neumí v servisu opravit, protože diagnostika není všemocná.
Takze Vy verite tomu, ze kdyz ma nekdo pokrk investic do "stare" Octavie TDI, tak ze bude vysvobozenim koupe dvojnasob stareho mercedesa s najetym 3/4milionem km?
Do "staré Octávie" sou náklady ve stokorunách pokud se to dělá průběžně a né to nechat nsr...t na jednu hromadu pak je to v tisících. De o to kdo chce v čím jezdit a jak se stará. Holt chceš opicu musíš mít na banány
Ona ta oktávka nebyla ta první spolehlivá nesmrtelná řada, ale už asi ta druhá či třetí modelová řada, tam už je spolehlivost prý o dost horší. Jo, bajdvej, vstřiky na Oktávku prý stojí jeden cca 20.000 Kč a musí se měnit všechny... Oproti tomu origo vstřik Bosch na starého Peugeota TD je jednen za cca 1200 Kč. Takže asi je rozdíl vytáhnout z kasičky a dát za vstřiky na starej francouzskej krám 5 litrů a jezdit, nebo na novější oktávii 80 litrů a taky jezdit...
S tím CNG. Vozidel na CNG dnes v ČR jezdí poměrně málo - v řádech pár tisíc vozidel a s tím souvisí i nejvyšší nevýhoda vozů na CNG a tím je rozšířenost stanic kde lze CNG natankovat, mnoho stanic je navíc soukromých firem a tam často lze tankovat jen v učitý čas a za určitých podmínek.. další věcí je že CNG je vlastně tak levné jen díky velmi nízkému zdanění, dá se ovšem očekávát že to se velmi brzo změní zvláště pokud aut na CNG ještě přibude a vláda si toho všimne a CNG pořádně zdaní, nádrž na CNG podléha každoroční revizi, narozdíl od vozů LPG může CNG do krytých garáží...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.