Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
jezdím po úseku, který se místo posypu solí ošetřuje štěrkem a jakmile projede auto v protisměru, dost často se stane, že od něj odletí kamínek z posypu a oseká mi čelní sklo. Na podzim jsem nechal čelní sklo vyměnit a nyní už je na několika místech osekané od toho štěrku a mám pocit, že po každé jízdě po tom úseku, kde je štěrk a projetí vozidla v protisměru, mi na čelním skle přibydou sekliny. Opravdu se mi nechce měnit čelní sklo po každé zimě. Dá se tento problém nějak vyřešit? Nemyslím tím připojištění čelního skla. Máte i vy s tím štěrkem na silnici problémy? Děkuji za odpověď
štěrk ničí nejen skla, ale i světloměty a lak vozidel, především hrany blatíků, pžednoí spojlery atd...
Tento problém se dá vyřešit zákazem posypu štěrkem, je nutné obrátit se na svého poslance
Bohužel šterk je na rozdíl od soli ekologický, na jaře se zamete nebo odmete
Tak štěrkem se rozhodně nesype celou zimu, ale jen podle potřeby. Třeba když je čerstvě napadaný sníh.
rozhodně se štěrkem celou zimu sype ale asi ne zrovna u tebe.. řešení je nechat auto v garáži.. pokud se tam solit nesmí, nepoužil by se štěrk a vy by jste skončil v příkopě tak by jste zase nadaval, že nebylo posypáno...
To je daň kterou platíme za svoje pohodlí a neschopnost. Štěrk ti zničí lak a způsobí že v těch osekaných místech to začne hnít..na soli zase zhnije úplně všechno i bez toho aniž by se to osekalo,nehledě na to že tohle sviňstvo zničí všechno kolem silnice. Jezdím po silnicích kde se nesolí ani nesype a žiju,vždycky jsem dojel ,takže at mi nikdo neříká že to nejde a to mám jen obyčejnou předokolku. Problém je že dneska dostane řidičák každý im**cil který o něj požádá,a takoví když nemají rozsolenou silnici tak by se pozabíjeli. Nevyřešíš to nijak,buď přestat jezdit v zimě,nebo si koupit tank a jezdit po poli,tomu nějaká ta hlína nevadí a ten pancíř neprorezne ani za 1000 let
Na tom moc nevyřešíte. Ten šutr si prostě jednou za čas najde Vaše čelní sklo a je hotovo. Snad jen- v tomto období se držím dál od aut přede mnou, ale zabránit poškození skla ani tak nejde, chytíte to od protijedoucího, takže sklo stejně měním tak jednou za rok, maximálně za dva. Proto je velmi důležité mít připojištění skel, protože mě přijde naprosto ujeté někoho nahánět a vinit z něčeho, zač nemůže a čemu nemá šanci zabránit. Existuje sice ještě možnost určité poškození skla opravit :
ale to považuji za vhodné tak jedině pro veterány a podobné exoty, na něž je problém sehnat sklo. U běžných aut je to prostě spotřebák...
Lepší štěrk nežli sůl. Po soli mi rezne auto. Po štěrku určitě ne. Stačí v takovém úseku nejezdit rychle a štěr tolik neodlétá a mí zástěrky.
Sůl je svinstvo a to nejsem ekolog, ba naopak.
Zdravim, Presne jak pise GUMID, Lepsi sterk, nez ta po**na sůl. je z toho jen brecka a to je pak horsi, jsem rad ze u nas se jen sype sterk, (ochrane pasmo) a kdyz clovek jede rozumne tak zimni gumy a lehka noha a predvidavost, vas doveze do cile
Jinak ty kaminky jasne ze mam osekane sklo i halpnu, ale co, je to "jen auto" a kdo ma pojistku na sklo(tak si ho muze menit kdy chce) a kdyz je zima tak je snih a tak se stim pocita , ale vetsinou je to rychlosti doho co jede proti vam, takze s tim toho moc nenadelate.
hezky zbytek dne a mene rozbitych skel
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.