Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nestartuje mi nissan almera pomožte

Od: jmoravec odpovědí: 13 změna:

zhasla mi motor a dál již nenaskočil. Benzín je pojistky v pořádku

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Může to být cokoliv, chtělo by to aspoň, aby se na to přijel podívat automechanik s diagnostikou.

 

tesyk*

2x

Také vám asi přesně nepopíši závadu a její odstranění, ale zkuste použít návod, který často vídám v amerických filmech:

Tak tedy, je zapotřebí nervozně trhat klíčkem startování a při tom zběsile šlapat na plyn. K tomu musíte hystericky křičet: nastartuj...no tak... dělej!...dělej, sakra, startuj,...ochmygot,...ochmygot.. Zpočátku občas a s přibývajícím rozčilením stále častěji musíte vzývat toho "ochmygota" . Lze s určitostí prokázat, že to funguje. (Tedy, alespoň v těch filmech). Všiměte si, že v těchto, pro auto, velmi vypjatých chvílích, je nutné mu důvěrně tykat. Rozhodně jsem se ještě nesetkal s formulací kdy by řidič volal: "ochmygot vy vstřikovací čerpadlo dodejte mi potřebný tlak do mého palivového systému". Na druhou stranu je ovšem možné, že vaše vozidlo delší dobu prožilo mimo anglicky hovořící země a potom je vhodné namísto ochmygota zkusit použít českou verzi: "Bože, proč ta kurva nechce nastartovat?" To je však bez záruky.

 

karel1234

1x

Myslim ze tesyk@ reagoval vcelku primerene a vtipne na otazku -

zhasla mi motor...

 

ju*

1x

Pokud zhasla, nenaskočil a nekouří, je potřeba sehnat několik tlačičů a po roztlačení možná chytla a třeba jela...pokud nechytla a nenaskočil tak je to nějaké pojebané!

 

nickys

0x

Když jsou v pořádku pojistky i benzín, tak je důležité, jestli to při startování dělá:

"vrm vrm vrm vrm bluf", nebo "trt trt trt trt pluf "

Potom by se dalo poradit co dál.

jmoravec

starter točí motorem a nic, ani neškyrne

jmoravec

starter točí motorem a nic, ani neškytne

sice neznám Almeru, ale může to být například chyba v zapalování, vstřikování paliva, palivovém čerpadlu, snímači otáček, imobilizéru... opravdu, než hádat, bude lepší, rychlejší a přesnější ta diagnostika.

A jak točí? Snadno, tedy bez komprese a nebo normálně, kdy komprese klade odpor otáčení.?

Jestli snadno, tak jsou to rozvody a cca 20 tisíc na opravu.

 


0x
Podle mě je to asi pravděpodobně nejspíš rozbitý.

 

ar

0x

Sice jsem se zařekl, že do této rubriky nebudu přispívat,protože tady je spousta "umělců"kteří po 2 hodinách techniky v autoškole jsou odborníci na vše kolem aut a dohadovat se s nima nemá cenu. Když vidím "rady" od nickys,radek116 a i tesyk, tak mi to prostě nedá. Poradno,poradno,kam jsi se to dostala?

Když dáte klíček do druhé polohy, musí zabzučet čerpadlo, tak na 1-2 sekunky, pokud zabzučí OK,když ne, je problém v čepradle nebo relátku. Pokud čerpadlo zavrčí , tak pak vyšroubujte svíčky,když budou suché je problém v přívodu paliva (zanesený palivový filtr,vadné čerpadlo). U mokrých svíček je problém zapalování (vadný zapalovací modul,kabely, vadné čidlo teploty atd). Toto je potřeba nejprve zjistit aby se mohlo jít dál při hledání poruchy.

Are vykládejte někomu o tom,že musí bzučet čerpadlo ,přičemž dotyčný není schopen ani identifikovat co je autu!naívc ne u každého je palivové čerpadlo slyšet a ne každý dokože ve směsi zvuků identifikovat zrovna pal.čerpadlo!
Tesyk vzhledem k dotazu reagoval vtipně ,tak aby se tazatel nad svým dotazem minimálně zamyslel a pochopil,že dotaz musí víc specifikovat!

ar

Tak já nemám takové nadpřirozené schopnosti jako vy,abych odhald člověka jestli slyší nebo ne. Já jen přes 30let auta opravuji a podobné dotazy slyším běžně. Nechám se ,ale rád od vás poučit.

To že vy v jiných otázkách dokážete odpovědět i bez znalostí o jaký vůz a dokonce motorizaci jde, prostě smekám. No ,ale vy jak v každé druhé odpovědi píšete jste přeci vlastnil Peugeo 405 a pak Xantii 1.8 , tak to máte v malíku, to chápu.

Jinak jsem rád, že pořekadlo o postřelené huse stále funguje. Jen tak dál, nad některými odpovědmi se výborně bavím.Dříve jsem na zábavný chat chodil jinam nebo do volné diskuze a tady jsm to bral jako poradnu, dnes už nemusím. Moment, v názvu je stále Poradte a pravidlo Z1 platí,to je zvláštní. Nojo blbej mechanik.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]