Nejste přihlášen/a.
Zdravím,prosím o radu nemáte někdo zkušenost s nepravidelnými otáčkami u octavie 1 1.6 55kw?
Mam problem že za studena zůstavají otáčky na 3000tis někdy na 2500tis prostě jak kdy,ale jak se auto aspoň trochu zahřeje je vše v pořádku.Aktuálně mam vyměnou klapku,lambda sondu,svíčky,kabely,čidlo teploty a pořád stejný problem.Nevíte někdo čim by to mohlo být?Neměl jste třěba někdo podobný problem?Děkuji za rady.
Ano u klapky byli vymazány staré hodnoty a dáno do základního nastavení,klapka je nová a je to dovoz
co znamená dovoz? značka tý klapky? nezapoměli ste na ukostření? je dobře nacvaklej konektor klapky?
tady je postup čištění feldy 1,6 oktávka v podstatě to samé
Zřejmě asi čína,nevim.Dělali to v servisu.A má to nějak vliv na to jestli je to dovoz nebo original?Konektor je zapojen dobře,ukostření taky bude ok,když to pořád blblo tak sem to vez do servisu znova a tam klapku vyndali a znova namontovali tak předpokládám že by 2x po sobě stejnou chybu neudělali,že by zapoměli na ukostření dvakrát.
jestli to dělal servis a dal čínu vidim problém v tý nový klapce a honil bych v rámci záruky právě servis když to dávali dohromady oni tak bych po nich chtěl aby auto chodilo jak má
To si právě myslim že neprojde,klapka je namontovaná dobře,funguje,pokud způsobuje takovýhle problemy jen proto že je to čína a je to problem z výroby a u každé klapky,tak za to servis nemůže a nezbyde mi asi nic jiného než koupit origo klapku.
Tady menší ukázka mého problemu
Video natočeno ihned po nastartování,za studeného motoru.Ihned po nastartování vyletí otáčky na 2000tis někdy i na tři,občas stačilo prošlápnout plyn a vše se dalo do normálu,ted už bohužel otáčky drží ve dvou tisích i když šlapu na plyn a na normal se nedostanou viz.video.Ke konci videa už otáčky kolísají kolem 2tis samy to už na plyn nešlapu.Celkově je vidět že když sešlápnu plyn tak otáčky padají strašně pomalu
Vše se vrátí do pořádku až když se ohřeje aspon trochu motor,to už je vše jak má být.
To zkoušeli v servisu a udajně v pořádku,vyzkoušim to ještě sám,pokud by to někde přisávalo nebyl by ale problem i za zahřátého motoru?Mě to dělá jen za studena,jak se to ohřeje tak se otáčky srovnají.
Čidlo teploty vody ukazuje dobře,stačí chvilka jízdy a srovná se to.Motor nemusí být zahřátý na provozní teplotu.
Čína problém je. Třeba silentbloky jsou z měkčí gumy a netlumí jak mají. Normální shit proti originálu.
Kdybych měl otáčky na 1200-1500 tak to vůbec neřešim,ale někdy se mi stane že vyletí až na tři tisíce a tam se zaseknou a kolísají třeba 3-5minut,a to už neni dobrý,a hlavně je stim i nepříjemná jízda
Jednoznačně to je změna polohy škrtící klapky. Během 14 dnů by se měla ŘJ adaptovat na jinou polohu a otáčky srovnat. V servisu to udělají na počkání. Měl jsem naprosto stejný problém po čištění dosedací plochy škrtící klapky. Sedlo si to asi za týden.
Já sem ale klapku měnil cca před měsícem možná déle a nic se bohužel nesrovanalo,začínám pomalu uvažovat o originální klapce,ted je tam nějakej dovoz za 3tis kč tak nevim jestli to opravdu nedělá neoriginal klapka.
Děkuji všem za rady,dnes vyřešeno
Dal sem auto na kontrolu do jiného servisu,klapka má špatné reakce,sledovali ji za studena až do ohřátí motoru,a za studena špatně reguje a až pak se srovná
Takže výsledek ko klapka
Prostě se jim v číně nepovedla,takovej byl závěr servisu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.