Nejste přihlášen/a.
Výrobce označil jedno auto za "rodinné",jeho výkon je 44 kW.Když do auta nasedne rodina 2+2 děti + náklad tak asi moc auto nejede?A co spotřeba?Vždyt řidič jede na "plný plyn" protože je motor slabý?Proč nevyrábí auta pro rodinu s vyším výkonem?Značku auto neuvádím aby se to někoho "nedotklo".Jde o nižší střední třídu,1198 cm,44kW.
Ale houby s octem - celý život jezdím s auty s výkonem okolo 50kW (Moskvič 408 - 1.380cc,. Wartburg 353 a LADA 21072 - 1.300ccm) a pokud nejsem přeložený nad povolené limity dle TP, tak běžnému provozu normálně stačím (kromě táhlých nebo naopak prudkých kopců). Samozřejmě v rámci předpisů, pokud někomu nestačí přdepsné rychlosti, tak pak ano - jsme samozřejmě pomalý. To samé platí na dálnici - i stěmito auty udržet pohodovou cestovní rychlost okolo 120km/h není problém. Na přejíždění to samozřejmě moc není (předjet kamion jedoucí 80km/h trvá věčnost), ale na běžnou jízdu pohoda.
Nevím, nikdy jsem nepatřil k těm pomalejším na silnicích a že bych měl nějaký problém se nepamatuju. Koně navíc by se hodily, pokud začnu předjíždět moderní auto a on mi to začne natahovat, protože mi potřebuje ukázat, že "se starým krámem mne nebudeš předjíždět" A druhý případ je pokud bych dojel kamion a zdálo by se mi "pod úroveň" jet za ním 80km/h. Jenže tímhle já teda netrpím, už dávno jsem se smířil s tím, že dneska se jezdí "ve vláčkách" a předjížděním si stejně moc nepomůžu (na 50km uspěchám max 5 minut, v mnoha případech ty předjíždějcí stejně v první velkém městě dojedu). Ty doby, kdy jsem na 50km trase dojel vždycky po 10km jeden kamion a vypaltilo se ho předjet, protože jsem na té trase 50km dokázal najet 10 i víc minut už jsou dávno pryč. Tak proč se nervovat, honit, riskovat - klídek, pohodička, dojedu taky i s tím malým výkonem. A pokud chce někdo blbnout, riskovat a nebo řřeba spěchá, klidně ho bliknutím pravým blinkrem pustím. Jen si pak vždycky říkám, že doufám, že ho nebudu brzo někde sbírat (což už sem zažil).
Každému co jeho jest - pokutu za rychlost jsem za 35 let jezdění platil jen 2x - v ´85 za 80km/h v obci (místo 60km/h) a loni na jaře za 88km/h v obci (místo předepsaných 50km/h). Poprvé to spravila 100 a díra do kuponu, loni to bylo za 500 a 3 body. Takže pokud někdo chce platit častěji a víc, at si klidně pořídí výkonnější auto, mně těch 37, případně 50kW stačí
na výkon a pohodlí si snadno zvyknete - jezdím teď s Octavii 1,8 turbo 5V a občas s Golfem 6 , TSI a je to samozřejmě o něčem jiném než ta moje barča 120 L !
ale je fakt že v dnešním provozu nemá smysl vlastnit auto s max rychlostí 230km/h...
teda 20 Ventilů ne 5 ...a je docela problém se rozjet plynule bez prohrábnutí předních kol..
Myslim, že označení rodinné vychází spíše z velkosti auta, každý si zvolí motor podle svých preferencí a argument "tak asi moc auto nejede?" Takové auto má poměr výkonu ke hmotnsti cca 30w/kg a například dnešní autobusy mají výkon na kilo poloviční a taky jedou, nebo ne? Připadá mi, že se jen chcete pochlubit, že máte "jiný standard" a takové auto je Vám pod úroveň.
ale už jsem to tu psal,že nenapadám auto ale výrobce ale to jste asi nečetl.A chlubit se ničím nechci-stejně mi to nevěříte a to je vaše věc.
výkon 40 kW v autě z roku cca 1980 (například Fiat 127 Super), neni rozhodně stejný jako výkon 40 kW v autě z roku 2015 (například Fabie 3 válec Euro 5 či 6) Na tom se asi všichni shodneme.
Píšeš - Jde o nižší střední třídu,1198 cm,44kW.
Fabia není nižší střední třída , fabia patří mezi malé vozy .
Nižší střední je Ochcávka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.