Nejste přihlášen/a.
Hodně častá příčina: prasknutí vlivem stáří nebo rovnou uvolnění palivového potrubí z nátrubku u bloku motoru... požáry od elektroinstalace vozu se nedají paušalizovat - u každé tovarní značky je to jináč.
U toho nátrubku bych to bral, že jednou za x let si ho nechat preventivně vyměnit. Ale co s tou elektroinstalací? Je to řešitelné?
Zdravím, úplně se to vyloučit nedá, ale u moderního vozu s PDF, který při regeneraci až bíle svítí je to celkem hodně pravděpodobné (nechci ale vyvolávat paniku-regenerace by se sama spustit neměla-navíc se může regenerovat jen při chodu motoru).
Na palivovém vedení se zakázáno používat šroubových spon (veleice časté při opravách). Měly by být použity výhradně spony pružné plechové (důvod je ten, že hadice pod šroubovou sponou není ideálně stažena-má velký vliv přiměřená velikost).
No ono šroubovací spona se hlavně nesmí dorvat,ten moment je poměrně malý,tuším že jen 5-10Nm a u malých trubiček ještě méně,ta spona vydrží moment podstatně větší než by se zničila a někdo aby to bylo´´dobře´´utažené tak to rve co to dá. Já mám na autě šroubovací spony skoro na všech hadicích a nikdy nebyl s ničím problém,tam fakt záleží na utažení aby to tu hadici neprořízlo
Hořel jsem 3x
SEAT INCA -zkrat pod rádiem.Kouřilo se z palubovky.Odpojil jsem baterku a byl naštěstí konec.
Pak se ulomila páka ovládaní plynu na čerpadle a nafta stříkala na výfukové potrubí.Bylo to v zimě a lopatou a sněhem jsem to v pohodě uhasil.Nafta nehoří jak benzín...
MAREA-zkrat v relé na přídavném modulu pro tažné zařízení.Hasící přístroj stačil.
Nikdy nejezdím bez klíče 10, ve dveřích.Baterka je odpojena behem momentu.Hasičák taky každý uveze.Hlavně je třeba reagovat Ihned!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.