Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaké jsou příčiny požáru auta?

Od: rd* odpovědí: 11 změna:

Dá se vůbec zabránit požáru auta?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tothgyomber

0x
Když máš v pořádku všechny pojistky tak jo, mít upevněnou baterii je základ. A když je přehřáty motor tak ho vypnout. Vozit v kufru hasičák.

 

dylin

0x

Hodně častá příčina: prasknutí vlivem stáří nebo rovnou uvolnění palivového potrubí z nátrubku u bloku motoru... požáry od elektroinstalace vozu se nedají paušalizovat - u každé tovarní značky je to jináč.

rd*

U toho nátrubku bych to bral, že jednou za x let si ho nechat preventivně vyměnit. Ale co s tou elektroinstalací? Je to řešitelné?

dylin

Do určité míry ano... mít něco jako hlavní vypínač :D, který po ukončení jízdy vypne celý okruh od baterky. Ale je to tak trochu paranoia. Kolik těch aut po silnici jezdí a kolik jich hoří.

 

buss

0x

Co je hořlavé, to hoří.

rd*

A co neshoří, to si potom můžu vzít domů. Na památku.

trtr

Zdravím, úplně se to vyloučit nedá, ale u moderního vozu s PDF, který při regeneraci až bíle svítí je to celkem hodně pravděpodobné (nechci ale vyvolávat paniku-regenerace by se sama spustit neměla-navíc se může regenerovat jen při chodu motoru).

Na palivovém vedení se zakázáno používat šroubových spon (veleice časté při opravách). Měly by být použity výhradně spony pružné plechové (důvod je ten, že hadice pod šroubovou sponou není ideálně stažena-má velký vliv přiměřená velikost).

fik

No ono šroubovací spona se hlavně nesmí dorvat,ten moment je poměrně malý,tuším že jen 5-10Nm a u malých trubiček ještě méně,ta spona vydrží moment podstatně větší než by se zničila a někdo aby to bylo´´dobře´´utažené tak to rve co to dá. Já mám na autě šroubovací spony skoro na všech hadicích a nikdy nebyl s ničím problém,tam fakt záleží na utažení aby to tu hadici neprořízlo

trtr

to je také pravda

 


0x

Hořel jsem 3x

SEAT INCA -zkrat pod rádiem.Kouřilo se z palubovky.Odpojil jsem baterku a byl naštěstí konec.

Pak se ulomila páka ovládaní plynu na čerpadle a nafta stříkala na výfukové potrubí.Bylo to v zimě a lopatou a sněhem jsem to v pohodě uhasil.Nafta nehoří jak benzín...

MAREA-zkrat v relé na přídavném modulu pro tažné zařízení.Hasící přístroj stačil.

Nikdy nejezdím bez klíče 10, ve dveřích.Baterka je odpojena behem momentu.Hasičák taky každý uveze.Hlavně je třeba reagovat Ihned!

 

cechacek*

0x

Množství vodičů musí se šetřit čím slabší vodič tím větší úspora, ještě více plastů, čím více jich shoří tím více je odbyt nových plasto-plecháčů, shoří za jízdy, při parkování, vergl za 5 tisíc i za pět melounů a.p.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]