Nejste přihlášen/a.
Pokud máš 2 lambády tak první je před KATem a druhá za!Na výfukovém potrubí!Snad u všech je lambda na 22mm klíč,ale třeba na mém jsem sní normálním otevřeným ani nehnul!Nakonec jsem si na aukru koupil spešl nástroj -viz odkaz- aukro.cz/... - a s tím to šlo jako po másle!ani nebylo třeba jak mi tvrdili nahřát!Jen doporučím pkd koupíš náhradu-tak IHNED v obchodě zkontroluj jak se napojuje -zdali je s konektorem a pkd ne ,at je tam jsou spojky na spojení drátů!Pokud budeš hledat-je to váleček našroubený v potrubí hned za svody (parohy) a poté za Katem a vedou z něj kablíky!
Na mém je za motorem mezi příčkou a docela špatný přístup-sezhora musím ležet na motoru a zespodu přes nápravnici? no nevím-asi gynekologický přístup (Xantie 1,8i16V) za to třeba na P307 1,6i16V je na také na svodech,ale ty jsou před motorem tj mezi chladičem a motorem-krásný přístup sezhora!
Jo ML-medvídek? tak to je úplně jiná liga i když princip bude stejný!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.