Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, k moji vymakaný octávii 2 1,9 sem si pořídil za hodne dobrý peníz octávii dvě před faceliftem, z vadným motorem (schválně) auto mě vyšlo na 45 000 kč všechno v pohodě jen popraskaná hlava motoru a najeto 420 tisíc km 2,0 tdi PD 2005 podvozové části sou měněny před 50 tisici km komplet (brzdy,tlumiče, atd.) takže potřebuji jen nechat vyměnit motor, auto bude sloužit víceměně na práci a tahání přívesu v terenu je to kombík, a tak mě napadlo nešlo by tam nechat zabudovat 3,0 tdi od audi už kvuli větší tažné síle? měl by jsem možnost koupit komplet převodovku s řidici jednotkou a agregát samotnej za 30 tisic, je z audi A6 která měla najeto 180 tisic km než to kolegovi nabořil kamion ze zadu. Možná to je blbí nápad a taky vím že by to nebylo jen tak že by se museli předelat uchyty silenbloky atd ale jestli to možné je takto to předelat? Na vrakovišti sem se tal na ten jistý motor ale řekli mi že tyhlecty motory trpí na ty hlavy a některý i na bloky a že jedině motor po roce 2007 ale za ten chtějí 75 tisic a víc a má najeto přes 250 tisic km . Nějaké jiné rady a tipi pokud nejde ten motor z audi?
dávat do vozu jakýkoliv jiný motor než ten co tam je je nesmysl
nebude to legální-problém s emisema a stk
bude problém to tam namontovat-uchyty motoru,elektrika atd
doporučuju opravu či GO motoru a hlavy -existujou firmy co dokážou tu ruplou hlavu opravit - autopejsek.cz/...
To už bych možná radši koupil Jeepa 2,5 Td za 60 000 +- 10 000kč a ušetřím a odtahám co chci.
nebo něco podobného
Italský motor Alfa Romeo 2,5 Td nebrat. Je to to nejhorší, co si můžeš v Jeepu koupit.
Když už, tak americký benzín a při větším nájezdu předělat na LPG.
No pravda je že mi u něj jednou prdla hlava ,no a co, je dělená tak jsme s kámošem dali novou , sice napodruhý protože jsme si usmysleli že je to jenom těsnění , (naše blbost) je to šest let a opravy dále klasika jako u 15 let starýho auta .
Pravda s čtyřlitrem co jsem měl se to srovnat nedá , ale zase tam bylo LPG bez papírů , a kdo měl platit to poviný ručení - v tý době chtěli 11 000 kč ročně .
To co chceš udělat na papíry asi nikdy nedostaneš,ono jde všechno,i tohle by jistě šlo jestli se tam ten motor velikostně vleze,ale legislativně zcela jistě ne. Můžeš zažádat o přestavbu vozidla ale nemyslím si že by to někam vedlo
to jsem měl právě namysli že bych zažádal o přestavbu, nechal na technický vstavit lejstra, a na dopraváku zažádál o nový nebo o změnu technického prukazu kde by stalo například. 1.1.2016 výměna motoru za nový tím pádem že by auto mělo VIN starý + nově zapsané výrobní číslo motoru, takže by to bylo všechno na papírech atd. sám by jsem to určitě nedělal. Nechal bych i předelat pojištění na větší objem atd. Nechci nic dělat nezákoně, přeci jen to auto bude denně v provozu zima nezima a v 95 % se od něj ani neodpoji přívěs proto sem chtěl i větší výkon. JInak se ještě podívam po netu jestli nekde neni 2,0 tdi s mene km a schopny za dobrej peníz. Tenhle ten nápad se mi zrodil když mi kolega říkal že to prodává.
Mám stejný názor,pouštět se do křížku s dnešní legislativou to bych se na to vážně vybodl a dal opravit ten stávající motor,opravit to jde
No hlavně kvuli tomu že 45 + 30 tisic je 75 + práce papíry atd jsem na max 90 tisicích. Ale když pujdu a koupim ten jistý motor tak bude mít najetech kolem 250 tisic km jasně je to méne než současných 420 tisic na tom poškozeném kdybych to nechal jen opravit, ale cenově budu 45+75 ´= 120 000 + práce někde na 130 000 kč za tudle cenu se dá sehnat octávka komplet jestli mi rozumíte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.