Nejste přihlášen/a.
Je to normální u krátkých a "studených" jízd. Pohlídejte si stav vody a oleje a pokud nemizí, nic to neznamená.
U krátkých jízd normál...
Mizí a neteče = shoří ve válci a vyletí výfukem. Olej jde nejčastěji přes gufera ventilů nebo kroužky, voda přes vadné těsnění hlavy nebo prasklinou v hlavě...
To sme to zase dopracovali...Stači nechat pootvorené viečko nalievania oleja aby sa vlhkost nezrážala vo vnútri a netvorila žltú emulziu.Samozrejme iba pri odstavenom aute.V tomto období je to normal,odsledované od dôb keď som jazdil so Š-120.Tam sa vyzrážala voda aj v benzíne (kovová nádrž) a preto bolo nutné používat aditíva na báze liehu v predzimnom období.
Co máš za auto? U některých motorů některých automobilek (např fábii 1 - 1,4i 16V,Citroen a Peugeot např asi všechny 1,8 ...) tento šlem ucpe odvětrání motoru a pak se stane že tlak oleje vyhodí měrku a vyhází dost oleje na motor!
Ahoj. Občas je vhodný si zkouknout, jestli nějaká kapalina neubývá. A nebo hlavně nepřibývá. A to hlavně olej ve vaně pod motorem. Pak by mohlo být odprásklé těsnění pod hlavou. Pak záleží, jak jsou ty praskliny navzájem propojený. To pak ten olej i voda můžou odcházet do výfuku. Drobný odchod páry z výfuku je normální. Je vlhký a dlouhý. Trvá to dýl, než se aspoň trochu ohřeje a vysuší. Když tý vody nateče do válce moc, tak se může motor při startu i zablokovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.