Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bordel v oleji

Od: pavlik45 odpovědí: 7 změna:
Zdravim vsechny,ted jak jsou chladna rana a mrzne a jezdim kratke trasy tak jsem jsi vsiml ze na merce a dnes i pod vickem mam mirne ale fakt mirne nazloutly olej jakoby bordel zrejne z vody,po zahrati uz to tam nemam,kdyz je tepleji tak take ne a olej v chladici take nemam muze to byt i ze jezdim kratke trasy a je zima?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Je to normální u krátkých a "studených" jízd. Pohlídejte si stav vody a oleje a pokud nemizí, nic to neznamená.

pavlik45

Ok diky,a jen pro info kdyby mizelo at uz voda nebo olej a nikde by nic neteklo nebylo to poznat tak to muze bejt co?pac nikdy jsem se stim nesetkal…jen kdyz to bylo videt
asd1

U krátkých jízd normál...

Mizí a neteče = shoří ve válci a vyletí výfukem. Olej jde nejčastěji přes gufera ventilů nebo kroužky, voda přes vadné těsnění hlavy nebo prasklinou v hlavě...

To sme to zase dopracovali...Stači nechat pootvorené viečko nalievania oleja aby sa vlhkost nezrážala vo vnútri a netvorila žltú emulziu.Samozrejme iba pri odstavenom aute.V tomto období je to normal,odsledované od dôb keď som jazdil so Š-120.Tam sa vyzrážala voda aj v benzíne (kovová nádrž) a preto bolo nutné používat aditíva na báze liehu v predzimnom období.

 


0x

Co máš za auto? U některých motorů některých automobilek (např fábii 1 - 1,4i 16V,Citroen a Peugeot např asi všechny 1,8 ...) tento šlem ucpe odvětrání motoru a pak se stane že tlak oleje vyhodí měrku a vyhází dost oleje na motor!

ju*

Ta toška vody co se vysráží na víčku či měrce je nepodstatná...netřeba se děsit.

Ti co vědí, že je občas potřeba vyčistit hadici odvětrání víka ventilů to znají, ti co to neznají se pak diví, proč jim dírkou měrky stříká olej...tak, tak - maj pravdu diesel@.

 

humbucker*

0x

Ahoj. Občas je vhodný si zkouknout, jestli nějaká kapalina neubývá. A nebo hlavně nepřibývá. A to hlavně olej ve vaně pod motorem. Pak by mohlo být odprásklé těsnění pod hlavou. Pak záleží, jak jsou ty praskliny navzájem propojený. To pak ten olej i voda můžou odcházet do výfuku. Drobný odchod páry z výfuku je normální. Je vlhký a dlouhý. Trvá to dýl, než se aspoň trochu ohřeje a vysuší. Když tý vody nateče do válce moc, tak se může motor při startu i zablokovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]