Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hučení při zatočení do prava a klepání volant

Od: robin* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den chci se zeptat co by mohlo být když jedete zatočíte do prava a nejvíc to začne mláti v kole a pak když rovně tak ten volant se klepe.. Já si myslim že to mlácení takový no hučení tak to by mohli být ložiska náký v kole ne? a to klepaní volantu to nevim děkuji za radu.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

zdack*

0x

Kulové čepy.

robin*

Jenom toto? Nic jiného to být ještě nemůže?

asd1

Spíš homokloub (vnější). Většinou cvaká při záběru v rejdu v rytmu otáček kol... Nejčastějí odejde kvůli prachovce = prach udělá brusnou pastu a ta udělá svoje.

A klidně to může být i ložisko, prasklý kotouč a jiné radosti.

robin*

To sou pěkný radosti a aji pěkný ceny za ty radosti..

asd1

Co to je za auto?

Já mám zásadu jak začne žrát prachy tak pryč s tim a pořídit jiné. Lepit kadý měsíc něco se hodně prodraží.

robin*

Peugeot 309 1.9D. To já mám taky zásadu koupit auto když už papa moc penězí ale jelikož nejsou money tak nemůže být auto tak radši opravim toto aspon trochu.

asd1

To je začarovaný kruh - nejsou love na jiný auto co se nebude sypat, tak furt platíš opravy starýho a proto furt nemáš love

Chce to projet mechanikem, na dálku se špatně určuje co přesně tam je...

robin*

Nooo právě fůrt dokolečka to samí No uvidim jak se to vyvrbí ale tak děkuju všem za rady

Mno do piškota a v ropě?Pokud je solidní kastle a motor tak výměna homokinetáku se vyplatí.Toto auto jezdí tak kolem 4 litrů ropy,bezproblémově jezdí i na levný fritovací olej.Pokud budeš chtít levně ,kouknu co je to za kloub a dám vědět v SZ zda-li pasuje i na 309 (pův jsem měl na BX 14RE ale prodejce prodal špatný,na D a protože jsem do něj naptlačil tuk,nešel vrátit prodejci a od té doby mi leží doma!)


doplněno 16.10.15 12:56:

Tak je to kloub 25k250 a měl by dle popisu pasovat na BX turbo 92 a výš, PEU 305 all model 82-8/ a 405.Není psáno ale dle prodejce a servisáků a taky dle service boxu Peu a Ctr pasuje na všechny diesely (dokonce včetně Xantií) teda jen na 1,8 a 1,9 D a TD (u BX na všechny motorizace od 1,6 výš benzín i nafta).

 

jardan

0x

Ložiska v kolech se poznají při zatočení do zatáčky. Když je pryč pravé přední ložisko, zatočíte vlevo a začne to hrčet. Hmotnost se přenese právě na pravé kolo a vada se projeví. Homokinetický kloub se při opotřebení projevuje rovněž v zatáčce pod mírným plynem. Jak se otáčí, vydává to cvakavé zvuky.

asd1

Je třeba říct "obvykle", ale ne vždy. Jak ložisko tak kloub se občas projevují jinak. Jeden by řekl tutově LP ložisko a ono je to pravý

jardan

To na věci vůbec nic nemění. A kdo vlastní křištálovou kouli, tak ten je největší frajer z vesnice... Mě se kloub projevil takto a také to tak bylo. Stejně tak ložisko LP kola.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]