Nejste přihlášen/a.
Jaký pak má smysl předělávat cokoliv na LED pokud tam narveš zátěž s 55W? jinak, když už řešíš denní svícení, tak by stálě měla být zachována funkce obrysových světel apod. automaticky by se měly zapnout po nastartování/otočení klíčku, a zhasnout při rozsvícení obrysových...
doplněno 02.10.15 15:48:Btw, cokoliv na autě by mělo mít homologaci... (to jen pro případ že jsou to nějaké doma dělané LED světla)
doplněno 02.10.15 15:55:jaký rezistor ti napoví Ohmův zákon, pokud se nedokážeš dopočítat tak radši nic nedělej, nic ve zlém, ale i 12V dokáže lehce podpálit auto... Jinak by měl být přibližně 3,45 Ohm/55W
stačí Ohmův zákon a dojdete k tomu že 5W nestačí, už z principu, 5W je stejných jako 55W? To že se LED musí zapínat samy a vypínat při rozsvícení obrysovek je dáno zákonem , na to jentak +12V nestačří, je k tomu třeba alespoň reléová logika která LED vypne při rozsvícení obrysových.
Doporučuju nastudovat: policie.cz/... --- vyhnete se tak pokutám...
12V nepodpálí auto.
Podpálí ho proud dodaný baterkou s vekou kapacitou což ve zkratu může být i 400A.
já bych to samo domo nedělal ty odpory se dokážou pěkně ohřát a pokud nemaj dostatečný chlazení tak se ti může stát že se brzo začneš kamarádit s hasičema
Tak za prvé:světla pro denní svícení použitá na automobilu MUSÍ mít homologaci,což doma zhotovený výrobek mít nebude.Kdysi jsem si vyrobil světla také.Použil jsem obal ze světel,které prodávali rákosáci,koupil jsem vysoce svítivé diody,ke každé diodě jsem přidal odpor na 12V.zapojil jsem + pól na pojistku a mínus na přívod proudu do parkovačky.Fungovalo to i bez relátka do doby,než jsem koupil světla homologovaná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.