Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer , mám problém s mlžením předního skla u škody Octávie I , 2006 , 1,9 combi 4x4 . Mlží se to hlavně při vlhkém počasí . Nějaký tip co s tím? Děkuju
vyčistit klimu a vyměnit klimovej ftr. pokud nepomůže nebo není-zavřít vnitřní cirkulaci vzduchu na přívod z venku.
doplněno 01.10.15 16:06:Klímovej ftr= pilovej.Osobně tuto vymoženost na svém nemám a ani nechci,ale na všech se vždy vnitřní sklo mlžilo jan na vnitřní okruh,pak když praskl výměník topení .Jinak v zimě ,respektive již na podzim jak začnou plískanice,dávám na podlahu řidiče a vedel něj pod kobereček noviny,které pravidelně měním a tím napomáhají vysušování interiéru!
Tipuji to na slabý únik chladící kapaliny v prostoru pod přístrojovou deskou. Kapalina se stačí odpařit, vy nic nevidíte ani nepoznáte, ale znatelně ovlivňuje rošení oken. Neztrácí se kapalina v chladiči, nemusíte ji doplňovat?
doplněno 29.09.15 21:51:jak píše diesel - pokud si nejste jist, že nemáte zapnutý vnitřní okruh - tak to může být ONO..
máš nefunkční klapku přepínání vnitřního a venkovního okruhu počítám že to máš furt otevřený na vnitřní okruh pak se to mlží
na jedný svý oktě sem to řešil následovně -sundat kastlík u spolujezdce,vymontovat větrák,ručně přepnout klapku na venkovní okruh a tu klapku odpojit od olektriky pak vše složit a mám již pár let pokoj
ještě koukni zda nemáš zabetonovanej mikrofiltr
jak na montážní práce najdeš i s fotkama v návodech na octávia klubu
doplněno 30.09.15 10:24: Tím mikrofiltrem byl myšlen filtr v motoru na pravé strane ,musej dolu stěrače a plasty
vyjmout vložku filtru pravpu polovinu krycího černého plastu který je pod pravým předním stěračem, a přepínáním ovladače cirkulace vzduchu zkontrolovat chování - přepínání klapky
také sundat přední lapače nečistot - zástěrky a tlakovou vodou důkladně vystříkat otvory kterými odtéká deštová voda , bude tam vrstva bláta a listí a drží se tam vlhkost
doplněno 01.10.15 16:04:pohyb klapek zajištuje motůrek, ten je kvalitní a měl by být ok, ale klapky mohou být "zatuhlé", dají se opatrně rozpohybovat a pak vše bude fungovat
dělaj jsem to před pár lety, z vnější strany jsem vyndal ten krycí plast, kabinový filtr a nakonec i celé těleso filtru které jsem při zpětné montáži přetěsnil slabou vrstvou silikonu, protože těsnění pod ním bylo otlačené, myslel jsem že vlhko při dešti proniká i tudy...ale nakonec byl stejně problém v zatuhlé klapce
když se sundává kastlík u spolujezdce aby se člověk dostal k větráku je dobré použít na šroubky několik centimetrů dlouhý trubkový nástavec,
někdo preventivně kontroluje i otvory - odtoky klimatizace, běžným pohleem nejsou vidět, musí se pod auto a za motorem pooddchlípnout tu stříbrnou izolaci, pod ní jsou k vidění 2 "gumové" otvory...ale pochybuji že by to působil hromadící se kondenzát
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.