Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace mazda

Od: jirkajc® odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,koupil jsem si novou Mazdu 3 ,je ještě v záruce a reklamoval jsem těsněni pátých dveří. Po telefonické konzultaci jsem zaslal požadované foto vadného těsnění emailem servisu Mazda a nic se neděje.Samozdřejmě auto bylo koupeno v jiném autosalonu než jsem auto koupil(ten již auta Mazda neprodává ani neprovádí zárušní servis) Jaký je možný další postup k dosažení reklamace? Mám pocit,že aktivita prodejců je jen když mají pocit,že byste si rád koupil nové auto-)) To volají,píší a snaží se prodat.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Jak jste mohl koupit auto v jiném autosalonu než jste auto koupil?Trošku divná formulace.

 

albatros498022*

0x

Obratte se na oficiální zastoupení Mazdy pro ČR a požadujte řešení problému, postup bývá ten, že vás odkážou na nejbližžší autorizovaný servis, který opravu řeší.

 

jmhad*

0x

Jak řžíká "albatros" - reklamaci lze uplatnit v kterékoliv prodejně řetězce nebo v sídle vedení obchodu. U aut je to určitá specifika a tak přímo na obchodní zastoupení pro ČR.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]