Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat, myslíte si, že škodovka krachne? Slyšel jsem, že zaměstnanci dostávají i nějaké bonusy nebo peníze to znamená, že nic nedostanou? Ptám se protože, mám možnost jít pod škodovku. Můj názor je na škodovku, že dělají dobrá auta, emise nikoho nezabijí a jsou to kvalitní auto si myslím já...
Milé děti,asi takhle:
Ekoteroristé vymysleli, že nejhorší, co automobil způsobí, je to, že z výfuku vypouští CO2. I vymysleli limity na jeho vypouštění a ekonomické nástroje (nižší daně např.) pro vozy s motory s vyšší účinnosti. To jsou motory vznětové. Mají vyšší kompresní poměr, vyšší teplotu spalování a vyšší účinnost. Tedy nižší spotřebu paliva a méně CO2 na kilometr. Vyšší teplota ale vždycky znamená vznik většího množství oxidů dusíku, lepší a úspornější vstřikování znamená větší množství velmi malých "sazí", které jsou mnohem nebezpečnější, než ty nemoderní velké. Ty saze se musejí chytat pomocí filtrů, které určitě polovina čecháčků dávno vymontovala.
Oxidy dusíku se jednoduše zlikvidovat nedají. A tak nové vozy mají vstřikování roztoku močoviny "AdBlue". Tento systém, pokud funguje perfektně, dokáže oxidy dusíku zlikvidovat. Pokud nefunguje perfektně, vypouští čpavek a jiné prospěšnosti. O tom, jak systém funguje svědčí charakteristický zápach těchto vozů.
Mnoho výrobců naznalo, že celý systém emisních limitů je nesmysl a obcházeli ho. Jejich vozy byly levnější, výkonnější, ale vypouštěly oxidy dusíku a ne čpavek. U benzínových motorů nové a úspornější metody vstřikování dosáhly též podstatné zvýšení nechutných emisí, ovšem ne CO2 a oxidů dusíku.
Mimochodem, norma, která vstoupí v platnost od roku 2021 (původně 2020) stanoví takový limit emisí CO2, že benzínová auta musejí mít spotřebu pod 4 litry, naftová pod 3,6 litru. Takže si včas kupte něco, co opravdu jezdí ...
No a jaké emise vyrobí továrna nebo boeig ve vzduchu? Motorkám se ani neměří.
Jaké je ekologie, když se auta dělají na max 5 let a pak se poser...ou? Nekvalitní a končí dost vraků na vrakovištích a pořád se jede naplno a vyrábí a vyrábí.
Kouř z výfuku auta je prd do vody oproti jiným výrobcům emisí. Už to, že DPF filtry jsou drahé a lidi jezdí bez nich a ten super jemný popílek je mnohem nebezpečnější než kouř ze staré Avie.
Ja osobne by som dal výrazne vyšsiu spotrebnú daň na naftu.Rétorika každého priemerného ovčana v TDi je aby to malo mega-krúták a hlavne odpsodu a aby to žralo 4,9 litra.Takýchto ovčanov nič iné nezaujíma.Prečo nejakým iným spôsobom nie je zvýhodnené LPG?Nech je v nafte akýkoľvek DPF nikdy to nebude tak čisté.
daněPHM - http://www.cngplus.cz/cena-cng-v-roce-2015-podle-odborniku-zustane-levnejsi-nez-benzin-nebo-nafta.html
Otázka je blbě postavena - ano emise určitě škodí zdraví, ale tady jde o to že / Hitlerova pomsta - světu / vědomě zabudovala kurvítko které ojebává měřící přístroje na emise z důvodů zisku, ti co se snažili snížovat váhu, zlepšovat motory, závádět el.pohon a vráželi do toho prachy to dělali úplně blbě! Prostě švindloval a osobně si myslím že v tom pojede i opel / majitel GM / a jiné značky a měl by zákonitě padnout na hubu, vsadím boty, že v dohledné době Merklovka pojede za Obamou leštit dopad tohoto průseru. Koncernu VW přeji aby dopadl tak těžce na držku, že se z toho nevzpamatuje, protože taková lumpárna se nedělá a věřím že americké právnické firmy si na něm zgustnou, a ti naši geniové co tvrdili že se nás krize nedotkne se i dneska mýlí, bude to bolet a hodně, jen jak se najde první právnická firma v EU která do toho lejna šlápne a nebude se bát němčourů a vední EU / ti co to nepochopili se snad už dovtípí že celá EU je sranda kterou šefují němčouři sekundují ji frantíci a angličany to rozčiluje, že je nechtějí pustit si taky hrábnout, tak to raději odpískají a budou mimo tenhle zprofanovaný cirkus mocných. Je jen škoda že Klaus tenhle bordel nenazýval pravým jménem od začátku ale intelektuálsko ekonomickými kecy to spíše zamlžoval a dopustil zapojení se do téhle lumpárnyjménemEU.
No, já si myslím, že pokud budou všechny zdroje energie pro auta zdaněny stejně a pokud parametry aut nebudou určovat nevzdělanci z Brusele, bude všechno v pohodě.
Řekla bych, že nekrachne, to by musel krachnout celý autoprůmysl.
Ty emise jinak dodržet nejde, emise schválila banda blbců, co o autech nic neví. Pokud má auto filtr pevných částic, což dnes už naftáky bohužel mají, tak to čištění filtru, pokud by proběhlo při měření, tak se jim to měřidlo zblázní A tohle není jediný hloupý vynález ekologů((
Ten filtr je obrovská blbost, nijak životní prostředí nešetří, právě naopak, auta s ním mají vyšší spotřebu, což znamená více toho vypustí do ovzduší Nechápu co za dementy tohle schválilo.
ono je hlavně problém, že tady si bůhví kdo nadiktuje nějaké emisní normy a ty automobilky jsou v prdeli se stavajicimi motory, protože už na ně nedosáhnou.. nejspíš by ty motory museli překopat a to stojí neuvěřitelné prachy, tak asi šli raději cestou švindlu.. tyhle normy mi přijdou jako totalni nesmysl. měli by se zaměřit na jinačí zdroje emisí.. stavající motory jsou už tak zahlcene ekoteroristickými vymoženostmi, že se to spíš vííc sere než jede a očividně je to spíš kontraproduktivní.. jsem zvědav jak to vše dopadne...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.