Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kontakty favorit

Od: robokop* odpovědí: 7 změna:

Zdravím mám favorita 1988 a mám pevné a pružné kontakty ve dveřích kufru. Mám i motorek zadního stěrače.Vím že ty kontakty jdou předělat tak jak to měl favorit 1992 a výš. Nevíte někdo jak na to.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Navrtá se díra ,da se prûchodka a přetahaj se veškerý draty z toho pevnýho kontaktu v kufru plus dráty pro stěrač do pátých dveří a vše se přepoji - práce pro autoelektrikáře nebo pro někoho kdo aspon trochu ví
robokop*

Děkuji. Jak podepřít ten panel zadního plata? Stává se mi že nejde osvětlení SPZ nebo doběh stěrače a když přitlačím dveře je vše OK.

Nešlo by to vyřešit hnout zámkem, aby dveře byli více zavřené(přitlačené)

Taky jsem měl ten problém a vyřešil jsem ho vycvaknutím a podlepením cca 3mm plastem pouze těch spodníh kontaktů.Něco je i tady favoritklub.cz/...

gumide

Taky jsem nad tím špekuloval a nakonec jsem tam pérové kontakty nechal pro větší spolehlivost. Dráty se i u Felin po čase lámou a jsou zdrojem problémů + praskají po roce průchodky dveří.

Někde jsem ti to psal a kreslil. Na šev, rám skeletu se nasadí kus plíšku o tlouštce 1mm s oceli a v principu podpírá ten plastový panel u kontaktů a je schován částečně pod těsnící gumou.

Na obr to červené je ten podpírací držák, aby se plast nepropadal dovnitř a dveře tak neztráceli kontakt.

Na vrakáči seženeš. Má to každý Favorit od roku výroby 91-92 (pak se přešlo na nový způsob).

vernon
Nic se nikde neláme, pokud se použije kvalitní kabeláž. Tyhle kontakty byly za trest, nechápu který pako ve škodovce tohle vymyslelo.
gumid

Kabely FLRY se lámou velmi snadno. Když se namáhají v zimě v mrazu a pak v létě. Po nalomení izolace pak uhnije měděný vodič a je to.

Sežeň mi průchodku, co vydrží víc jak 2 roky. Mám nakoupené rubeny a stejně dlouho nevydrží. Feldy je skoro namáhají nejvíc, protože díky pístům více otvírak kufrové dveře a ty harmoniky více natahují a pak to praská. Postupně. Ty průchodky už jsou všude jen skladové zásoby z dřívějška a není jisté, jak dlouho vydrží. Guma se má skladovat v uzavřeném sáčku a nejlépe zavakuovaném, jinak pozvolna steří a to i když je kupuji a prohlédnu, tak stejně odejdou.

Ty kontakty neměla jen škodovka... Vymysleli to i ve Fiatu. A BMW mělo taky hydronáklápění světel.

Všechno procházelo vývojem a nepočítala se životnost 20 let.

Já bych řekl, který pako udělalo nepozinkovanou kastli. V té době skoro každý!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]