Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Skoda fabia 1.9 SDI 47kW?

Od: lexa* odpovědí: 8 změna:

Dobry den, chci koupit skoda fabia 1.9 sdi 47kw, najeto 139 000 km. Jaky mate tehnicky nazor na tohle auto?

Dekuji.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gerrik*

0x

Tento motor je nezničitelný držák, nemá turbo. Nepočítejte ale s r nějakým super zrychlením ani se zázračnou rychlosti. Musíte s tím prostě počítat, neni to žádný závodnik. ¨Takže pro člověka, co nepotřebuje k životu rychlost může být. Většinou ale auta s tímto motorem neoplývají velkou výbavou.

1jara*

Jistě má naftový motor německé konstrukce sice už zastaralý ale celkem spolehlivý.Ale že je to SDI do toho bych nešel vždyt 47 kw to je velice salabé.Nežli tu Fábii rozjedeš tak budeš neštastný.To už raději ropáka 1,4 ale TDI.

 

stenly*

0x

To že ten motor je nezničitelný držák to mohu potvrdit.Auto už nemám prodával jsem ho když mělo najeto přes 250 000km .Měnil jsem na něm jen věci které budete měnit u všech aut jako čepy na nápravě + sylentbloky,brzdové kotouče +desky ,ložiska v kolech .Jen výměna chladiče byla jaksi navíc, ale to je u Fabií a Octávek normální věc.a dejte si pozor na řízení jestli neteče a musí jít lehce otáčet volantem na místě a při pomalé rychlosti.S autem jsem jezdil delší trasy za 3,6l/100km když jsem udržoval rychlost od 80-120km/h a to i se zapnutou klimatizací.Samozřejmě když pojedete na německých dálnicích mezi 160 -200km/h tak se můžete dostat i na 6,2l-6,5/100km.V zimě v mrazech trvá delší dobu než se motor ohřeje cca10km to je tak jediná nevýhoda a samozřejmě zrychlení vozu není takové jako u turbomotorů.

 

marvos*

0x

Dobrý den. Přesně toto vozidlo teď vlastním a to v hatchback provedení. Mohu jen potvrdit názory již psané přede mnou. Mám s touto Fabií najeto cca 130tis.km a na autě bylo zatím vyměněno pouze to, co se musí měnit u všech vozidel po ujetí určitých km. Nikdy se mi nestalo, že by mě nechala na silnici. Z mé strany co se spolehlivosti týče, mám k ní proto důvěru a byl jsem s ní např. loni ve Francii, letos na jihu Itálie atd. a opravdu nebyl jediný problém. Co se výkonu týče - nelze počítat s tím, že s tím budu trhat asfalt a závodit, nicméně např . o tomto víkendu jsem s ní najezdil po dálnici cca 600km a ikdyž to nemá turbo (na druhou stranu možná dobře, protože se u některých typů škodovek dost kazí a to pak není levná záležitost), tak na těch 180 jsem se také občas dostal a akcelerace u tohoto auta obecně _ neurazí, nenadchne. Prostě nelze říct, že se jedná o živé auto, ale na druhou stranu lze říct, že se s ní dá jezdit svižně. Jinak co se spotřeby týče, tak poslední mé meření např. o tomto víkendu, kdy jsem auto poměrně dost proháněl po dálnici, jsem měl 6,0l, což myslím je slušné a na jednu nádrž, kdy jsem se snažil jezdit opravdu úsporně jsem měl rekord 4,7l _ kombinovaně (občas dálnice, mimoměsto, jízda v Praze). To jest mé poznatky k tomuto autu a sám si z toho vezměte názor... každopádně at už si vyberete jakékoliv auto _ hodně štastných km!

 

brad

0x

Ten motor moc dobře jezdí na trafoolej.

 


0x

do tech 200 tis vydrží jak je uvedeno. Jízda je o zvyku! jakmile se stím naučíte zacházet a jezdit, zjistíte že ujedete určitou vzdálenost jen o 2 možná pár minut déle než TDI, což vůbec ničemu nevadí, a hlavně se naučíte jezdit v klidu, to myslím tak,že si z toho nedělám srandu. Ale spotřeba je opravdu OK okolo 5l. Co víc chtít . . . .. povinný ručení sjednat dle výkonu motoru.aje to. Kdyby byly na silnicích jen tyhle slabší auta, rozhodně by mi to nevadilo, a bylo by i podstatně bezpečněji (muj osobní názor). Najezdil jsem s tím cca několk tis. KM.

 

josephine*

0x

Tak přesně s tím jsem až do minulého týdne jezdila. Asi neřeknu nic nového, přesto shrnu (mluvím o ročníku 2005):

Výhody:

1) Spotřeba je skutečně 5 litrů kombinovaná, auto nedovolí dynamičtější jízdu, tudíž vás ani nic nenutí zvyšovat spotřebu

2) Bezpečnost auta je na celkem vysoké úrovni (26 bodů v crashtestech).

Nevýhody:

1) Na obecních cestách je riziko předjíždění. Z nuly na sto zrychlí relativně těžká fabie za skoro 20 sekund!

2) Na dálnici si budete připadat méněceně. Auto už se při těch 160-ti reálných kilometrech oproti lepším dost klepalo (zase ne jako favorit, ale dost, aby to nebylo superkomfortní), a to bylo v bezvadném servisovaném stavu

3) Málokdy je součástí klimatizace.. u mě bohužel taky nebyla

4) Jsou-li ve výbavě systémy ESP, většinou moc nefungují. Auto nemá v zatáčkách takovou stabilitu (i přes aludisky, co jsme dokoupili a tyto vlastnosti zlepšovaly)

Shrnutí:

Po čase jsme museli přesedlat na turbodiesel a na Ford, ale Fabie byla celkem spolehlivé a bezpečné auto.

 

davidhavel*

0x

Škarohlídi tomuto auto říkají Zetor - už kvůli Zvuku a nevýrznému výkonu... přesto si ho chci výhledově také pořídit... každopádně ročník nad 2002, do té doby prý byly problémy s praskáním žárovek a nějakou součástí řízení nebo nápravy, již přesně nevím.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]