Nejste přihlášen/a.
Veříte tomu,že velká vedra rozptilují pozornost řidičů?Dobrý řidič přece vše zvládne a ví kde má své hranice a kdy zastavit a odpočinout si?
@lada1 - kontra otázka - kolik je v ČR "dobrých řidičů"? Opravdu jich není moc. Každý unavený si řekne "ten kousek ještě dám". Nemyslím, že by třetina řidičů měla s sebou v autě nějakou vodu na pití...
A čím delší čas je "nepříznivé počasí" - vedro nebo mrzne, tím více si lidi začínají troufat.
Dobrý den. Dobrý řidič sice vše zvládne a ví, kde má svoje hranice, ale když narazí na špatného řidiče, tak kolikrát nemá ten dobrý a slušný řidič šanci. Ale toto se týká každého počasí. Samozřejmě, že v tom horku je asi vše o poznání horší, což mi tu zase spousta africkéhorkomilujících lidí vyvrátí. Přeci - v autě je klimatizace. No jo, ale tu třeba každé auto nemá, že. A nejsem si jistá, že by řidiči tak dodržovali ten pitný režim, protože se přeci nemohou zdržovat. Kdo je na srdce a sedne za volant a je přitom dobrý řidič, tak mu jeho dobrota ani nepomůže a klepne ho to přímo za volantem. Stačí si změřit teplotu uvnitř auta. Ale to je čistě můj negativistický názor a je takový proto, že hice nesnáším dost dobře a už mi po tom měsíci fakt lezou krkem. Červenec tropické hice, srpen tropické hice. To je tedy léto.
domnívám se, že v autě s klimatizací ani v těchto vedrech není jízda žádný problém... navíc, každý rozumný člověk má s sebou i láhev s pitím... ale pamatuju vedro v autě, když jsem byla malá a jeli jsme ve škodovce (tisícovce) do Jugoslávie - to bylo o život...
Zdravím, ano, teplo a chlad a jakékoliv jiné narušení pohody je nebezpečné. tepelný komfort je jeden z prvků aktivní bezpečnosti. Na našich silnicicíh je spousta profíků, ale skutečně dobrých řidičů je velmi málo. Ten kdo je dobrým řidičem, tak to o sobě ani netvrdí. Nejlepší řidič neexistuje.
Pitný režim je důležitý, ale pití za jízdy je nebezpečné a rozplylující. Navíc nevhodně umístěná PET láhev může přinést i smrt, když je například ohnete pro láhev která Vám upadla na podlahu či pokud se dostane pod pedály, tak pozor. Stejně jako v zimě by správný řidič měl vozit deku, palivo do rezervy a nějakou tatranku, tak v létě by měl vozit tolik tekutin, kolik je lidí v autě (na hlavu minimálně 2 litry, lépe 3-4). Když zůstanete v koloně kvůli nehodě, tak se Vám to sakra bude hodit.
Na mě má negativní vliv vlhké ubrečené počasí, zima a tma - když nemusím, nejedu. Teď problém nemám, je vidět, neklouže to, neklepu se zimou, nenamrzaj okna a je mi fajn, mám teplo rád. Ale když to vidím kolem sebe, tak jsem dost opatrný a koukám i za roh. Dějou se neskutečný věci. Asi je lidem horko a dělaj dost blbostí, které by jindy neudělali.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.