Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupit nové nebo ojeté?

Od: orlik odpovědí: 15 změna:

Je mi 21let a chci si koupit užitkáč a at už nové nebo ojeté chci složit něco hotově a zbytek měsičně doplácet. A tady se dostáváme k mé otázce koupit ojeté s tím že budu splácet kratší dobu ovšem k splátkám musím počítat s opravama protože auto již bude mít něco nalítané nebo vzhledem k financování a splátkovým možnostem koupit auto nové a splácet o něco déle s tím že mám nové auto a záruku - díval jsem se na stránky výrobce a kdybych koupil nové tak bych po dobu 48 měsíců splácel něco přes 6 tis Kč.

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jaroslaw

2x

Před rokem jsem řešil stejnou otázku jako Vy. Při dnešní úrovni autobazarů a podvodech s přetáčením kilometrů atd. atd. jsem zvolil možnost NOVÉ. Jsem spokojený a nelituji.

Za mne jednoznačně nové, klidně předváděcí nebo v základní výbavě. Garanční prohlídky u řady prodejců zase tak drahé nejsou.

 

petrka*

1x

Pro začátek doporučuji Octavii. Po čase s větší praxí je nejlepší auto služební auto. Jinak rok staré, pokud možno od autorizovaného servisu. je prakticky nové, nebude to šrot. A vyhazovat peníze za auto formou leasingu je blbost na druhou. Buď peníze má, nebo si půjčí od banky, rozhodně ne splátny na leasing. Přeplatí cca. 2x.

 

tomaslad*

0x

já bych volil kvalitní ojete ze SRN.

 

mopet*

0x
Šel bych do ojetého, ale s rozumem. Ne co už je rzi prolezle skrz naskrz.
U nového sice máš záruku na vady, ale zase musíš chodit na garančky a tam vyvališ deset, patnáct tisíc jenom za blbou výměnu oleje.

 

uska*

0x

Ke splátkám za nové auto si připočtěte drahé havarijní pojištění + životní pojištění + drahé garančky. Abyste nedopadl tak, že budete jen splácet a na benzín vám nezůstane.

 

buss

0x

Míírně ojeté

 

danys*

0x
Jestli jste neschopný moula co si neumí sehnat auto v dobrym stavu a za slušný peníz a vydrbe s vámi kdejaký bazarník, pak si kupte nové auto.
Jinak doporučuji dovézt auto z Německa, co nejdále od českých hranic. Hlavně vybírat a nebrat hned první auto

 

dusger*

0x

To není dobře položená otázka. Nejprve se sám sebe zeptej co chceš, co potřebuješ, kolik na to máš (včetně splátek). Píšeš užitkáč, představuji si pracovní auto. Můžeš si dovolit stát a čekat na opravy? ...

 

milanpros

0x

Užitkáč, takže si představuji něco na způsob Caddy nebo Transit, nespíš nějaký servis nebo převoz materiálu. Pokud máte peníze tak jednoznačně berte NOVÉ.

 

mp*

0x

To je jen otázka peněz. Logicky ojeté auto je levnější než nové. Takže, když máte určitou sumu, tak si zvolíte buď nové - nižší kategorie - nebo ojeté z vyšší kategorie - ale bez záruky - je to jen o odvaze. A pocitu Vaší jistoty.

 

nutt*

0x
Zdravim,
můžete specifikovat slovo užitkáč? Jaký bude nájezd km? To jsou dvě věci bez kterých nelze řádně poradit. Například my ve firmě nekoupime nové auto z jediného důvodu měsíčně najedeme 25-30.000km takže za rok má auto cca 300.000km a to je nesmysl kupovat nové. Dnes se dá stále z De dovést za málo peněz hodně muziky ale jak už někdo psal musíte dále od hranic.
.
Hezký den NutT

 

mzxy*

0x

ojetý "užitkáčů koupený v ČR bude s největší pravděpodobností pochybné kvality, pokud to bylo firemní auto, zaměstancům bylo jedno jak s tím jezdí, vidím to každý den v běžném provozu...firemní užitkáče a oktávky s pražskou SPZ, to jsou největší piloti našich dálnic a silnic

ojetý užitkáč z Německa bude mít najeto víc, ale víc bych věřil tomu že byl poctivě servisován, ideální by bylo koupit ojetinu v SRN od fyzické osoby, bez překupníků, možná budete pořekvapen tím že fyzická osoba si zakládá do desek všechny faktury za serivisní práce, včetně dokaldu o pořízení auta, všechny protokoly z technických prohlídek, ve sklepě má další sadu pneumatik, nekdy i dvě, a někdy i v lepenkové krabici i použité náhradní díly, které servis vyměnil v minulosti za nové

Servisní knížka vyplněna a stav tachometru odpovídá realitě a úkonům podle servisní knížky a protokolům z HU ( technická prohlídka)

Když to koupíte u překupníka,

Po překroření německočeských hranic se stav tachometru auta upraví o 250 tisíc směrem dolů, ztratí se protokoly z německé TUV , dokumentující skutečný stav tachometru a servisní knížka také, nebo jí někdo zfalšuje, pak se auto přistaví na českou STK která zdokumentuje stav stočeného tachometru, v poslední době je také oblíbeným trikem přistavit na STK auto s nefunkčím počítadlem ujetých kilometrů

 

vit*

0x

hele, doporučuji si koupit něco ojetého, neznamená to, že když už je to ojetý, že se to musí hnedka rozpadnout...to se mmj. může stát i u nového, když má člověk smůlu, ale koupil bych ojetinu, taky záleží jakej užitkáč myslíš, jak velkej a hlavně na co, za s tím chces vozit pár věcí jako v berlingu a nebo chces transportéra A hlavne co je důležitý, vem si něko s sebou na poradu, víc očí víc vidí !

opět! - Váš text je prokazatelně sloganem pracovníka AAA... trochu si to v případě dalších reklam upravte - takto mluví jen a jen manager aaaauto Upravte si svůj styl psaní nebo budete nahlašován jako reklama !

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]