Nejste přihlášen/a.
Ono u Escorta a dalších Fordů, se kotouč ani nemůže pootočit na náboji. U Escorta se nepoužívají šrouby ale jsou tam štefty a matice. Mnoho Fordů nemá zajištovací šroubek kotouče už od výroby, je tam zajištovací podložka (viz foto)
On ten kotouč stejně časem "přiroste" k náboji a pak se neuvolní ani při výměně kola. Klidně to tam namontujte nic se nemůže stát. Náboj pečlivě očistěte,aby nový kotouč dosedl správně, použití měděného spreje je dobré.
Je to OK, ten šroubek je jen pomůcka pro montáž aby kotouč držel když je sundané kolo.
lepší je ATE - TRW jsou bez ochrany proti korozi a reznou - začnou na hraně kotouče a rez pokračuje do funkční plochy. Kdo jezdí míň tak za 2 roky to vyrezne klidně do půlky fční plochy...
Při montáži očistit dosedací plochu aby kotouč nešmajdal, správně se má po montáži úchylkoměrem zkontrolovat házivost. Špatně nasazený kotouč vidím jako hlavní příčinu zvlnění kotouče - v místě "kopce" se zahřívá víc, zároveň stejné místo na druhé straně je "díra" a na ní se kotouč zahřívá méně = nestejnoměrné zahřívání = deformace. Stačí pár desetin, brzdy vůbec neškubou ale kotouč se brzo zvlní a brzdy začnou škubat..
+ brzdy se musí zajet = ca 300 km brzdit jen lehce a přerušovaně (zabránit přehřátí obložení), 100% zajeté jsou až když na kotouči zmizí stopy po soustružení
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.