Nejste přihlášen/a.
Ahoj,praskl mi chladič a než jsem si toho já blbec všiml tak jsem pořádně uvařil motor,po znovunaplnění kapalinou to začalo hodně foukat někde u výfukových svodů(pára a voda),prvně jsem si myslel že odešlo těsnění termostatu ale tím to není. A má otázka zní,může těsnění pod hlavou fouknout i ven?.olej je čistý,žádná emulze a v chladící kapalině taky není žádný bordel a jsou na té straně motoru vůbec vodní kanály?..ptám se abych měl trochu jistotu
Auto škoda felicia 1,3 MPi 1999
Díky moc za rady
Zezadu je jen asi 8mm hliníku. Je tam voda všude. Kolem vložek válců, které se dají vytáhnout kapalina teče kolem dokola všude. Jsou v ní ponořené. Vodní pumpa přímo zezadu na jeden válec žene vodu. Pak voda putuje do hlavy a z hlavy odchází termostatem ven - dále do topení nebo u SPi do sání a pak do topení. Viz video. Spíš bych řekl, že praskla hlava z přehřátí.
Takto potrápený motor bych spíš měnil za jiný 791.13xM. Sundej hlavu a uvidíš. možná bude stačit jen těsnění a srovnání hlavy nebo její výměna (tedy blok ponecháš).
hodně zdaru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.