Nejste přihlášen/a.
ventily motoru, základní poloha rozdělovače, nové kabely a svíčky, nový palec a víčko rozdělovače, kontrola hodnot čidel diagnostikou a případná výměna
váznutí brzd, ložiska kol, podhuštěné pneu, geometrie podvozku,...
palivový filtr, špatný benzín, lambda sonda ko, ...
A konkretne ktery z techto ukonu je to serizeni motoru? Nahusteni pneumatik? Smi provest nehusteni pneumatik i v neodbornem servisu?
ventily a jejich vůle, poloha rozdělovače do základního nastavení 0° (zbytek předstihu přebírá ECU) - může se po čase pohnout, ale spíš rozhodí dost předstih řetěz a ECu to nestíhá korigovat.
klidně i čištění vstřikovací jednotky a její nové zadaptování přes diagnostiku je vlastně seřízení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.