Nejste přihlášen/a.
Toto je příklad špatného lakování krycím lakem. To se provádí cca do 10 min. po nanesení barevného podkladu. Když je to později, špatně se spojí a za čas vlivem teplot se začíná oddělovat vrchní lak. Specialisté na to byli u Fiatu.
Těžko se to opravuje. Znamená to srovnat vrstvu na jednu úroveň obroušením, neboli nový lak.
"To se provádí cca do 10 min" To by mě zajímalo jak to chceš udělat, když barva se stříká vodou ředitelná a lak je dvousložkový. První s touto hovadinou přišel Renault a po něm Opel. U nich se to prejevovalo nejdříve.
To je celý problém, lak se musí stříkat až na vytvrdlou barvu a o prů... je zaděláno. Dnes to tak musí dělat všechny evropské automobilky.
Tak to bych opravdu rád viděl vodou ředitelnou metalízu. Já popisoval standardní postup akrylátu. Kdybych psal o vodě, tak bych to napsal. Nevím ale o žádném lakýrníkovi, který by opravoval auta těmito novými laky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.