Nejste přihlášen/a.
Zdravím, už delší dobu sháním Fabii I 1,9 TDI 74kW a mám problém nějakou sehnat, protože všechny Fabie s tímto motorem, na které jsem se přijel podívat, měly nějakou podstatnou závadu a je úplně jedno, jestli ji prodával bazar nebo soukromník. Jedna Fabie vůbec netáhla, byla úplně líná, druhá zase nešla téměř nastartovat, třetí zase při akceleraci nepříjemně cukala a to nepočítám i jiné drobnější závady. Po zkušebních jízdách jsem raději nic nekupoval, protože mám obavy, že bych koupil vrak, který bude vyžadovat nákladné opravy. Nechápu, jak si někdo může koupit takové vraky, které jsou navíc i drahé. Proč jsou všechny Fabie s tímto motorem ve špatném technickém stavu? Existuje vůbec šance sehnat tuto dieselovou Fabii, která bude alespoň trochu zachovalá a hlavně plně pojízdná? Další věc je, že ceny ojetých Fabií s tímto motorem jsou většinou vysoké i přesto, že dnes už jsou to starší auta. Proč jsou tak drahé? Sehnat Fabii s tímto motorem za rozumnou cenu je skoro nemožné.
Ještě se chci zeptat, jestli mi doporučíte starší verzi motoru ATD, který plní EURO 3 nebo je lepší sehnat auto s motorem AXR, který plní už EURO 4? Na jaký rok výroby nebo modelový rok se mám zaměřit, pokud bych chtěl novější motor AXR? Nebude ten novější motor AXR línější a poruchovější? Děkuji za radu
stačí ATD, koupit v německu od němce nebo od bazaru který provozuje rodilý němec
kdo by se v čr zbavoval dobré fabie? kupují si je asi lidé kteří nemají na servis tak jezdí a jezdí nadoraz, a když se obejví první problémy auto pošlou dál..
fabia s tímto motorem jezdí pěkně a spotřeba je kolem 5 - 5.5 litru
měl jsem firemní a necukala a pěkně táhla, pédéčko za studena trochu duní ale na to se dá zvyknout
předek je težší proto to chce kontrolovat stav nápravy, která trochu trpí ale kdo nejezdí výmolY stočtyřicítkou tomu vydrží
Jde mi o to, že cca za dva roky by se omezení vjezdu do centra měst ČR mělo týkat i motorů splňujících normu EURO3, takže bych se chtěl zeptat, jestli to omezení bude u nás skutečně platit a pokud ano, tak asi nemá smysl kupovat motor ATD, který plní jen EURO3, ale měl bych spíš sehnat Fabii s motorem AXR, který už plní EURO4, abych se dostal i do centra měst. Poradíte? Děkuji
Ještě se chci zeptat, slyšel jsem, že motory AXR prý mají o něco nižší výkon a jsou i poruchovější než starší ATD právě kvůli emisní normě. Je to pravda?
Co čekáte, že v ČR seženete nějaký zázrak? Sehnat v dobrym stavu je opravdu náhoda. Kamarádka jí měla a to auto pořád jezdilo, nechávala dělat jen pravidelný servis a kontroly. Asi před měsícem jí prodala, kdybyste napsal dřív, dal bych kontakt, protože to auto bylo úplně v cajku.
Ono už ani v tom Německu to není žádná sláva a chce to hodně vybírat.
Zdravím,
mohu ze zeptat, odkud jsi? Napiš mi prosím info o autě - rok výroby, počet km, výbava atd. Cena tak kolem 60 tisíc
Okres Mladá Boleslav.
Datum 1. registrace: 28.12.2000, modelový rok 2001
Barva: stříbrná metal.
Km: cca 204.000 km
Výbava Elegance:
ABS, autorádio, bezpečnostní pískování oken, CD přehrávač, centrální zamykání, dálkové centrální zamykání, dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, imobilizér, isofix, klimatizovaná přihrádka, litá kola, mlhovky, nastavitelná sedadla, nastavitelný volant, otáčkoměr, palubní počítač, parkovací asistent, parkovací senzory, posilovač řízení, protiprokluzový systém kol (ASR), příprava pro autorádio, střešní spoiler, tažné zařízení, tónovaná skla, venkovní teploměr, vyhřívaná sedadla, vyhřívaná zrcátka, vyjímatelná zadní sedadla, výsuvné opěrky hlav, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, zadní stěrač, zámek řadící páky, závěsné zařízení v TP
Kdyžtak mi napiš soukromý email, pokud máš zájem.
Na netu jsem četl, že třeba v Praze už schválili nízkoemisní zóny a měly by platit od ledna příštího roku. Nejprve budou mít vjezd do centra omezena vozidla s emisní normou EURO2 a potom i s normou EURO3. Právě kvůli tomu se ptám, jestli bych si měl pořídit auto s dieselovým motorem, které plní normu EURO4, abych se s autem dostal i do centra měst. Zajímalo by mě, jestli je ta informace o nízkoemisních zónách na netu pravdivá. Děkuji za odpověď
bývalá RHMP pod vedením TOP09 schválila, či spíše jen vzala na vědomí studii NEZ, nerozhodla o jejich zavedení a ani současná koalice pod vedením ANO to nijak neakceleruje, co vím - Dolínek/ČSSD, radní pro dopravu se nechal slyšet, že pokud ano NEZ, tak až po vybudování vnitřního pražského okruhu, což je běh na dlouhou dobu...
V tomto vláknu někdo psal, že už ani v Německu nejsou ojetá auta žádný zázrak, což mohu potvrdit. Proč dříve byla auta z Německa v lepším stavu než dnes?
Jaké vady obvykle mají dnešní ojetá auta dovezená z Německa v porovnání s dřívější dobou? V čem jsou dnes horší než dříve?
Podle mě je hlavně u dieslů před očekávatelnou smrtí v různé kombinaci: 1/ dvojhmotový setrvačník, 2/ vstřiky, 3/ čerpadlo, 4/ turbo, 5/?řídící jednotka?, 6/? komprese - nikasilový povlak válců, a 7/ cínový mor - bezolovnaný cín, odcházející elektronika - ekonorma ROHS, vyjímku má letecký průmysl, pročpak asi...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.