Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Briggs motor vynechává

Od: totak® odpovědí: 11 změna:
Zdravíčko technici. Motor B&S na sekačce začal bez varování blbnout. Studený v pohodě chytí na druhé škubnutí, ale po pár minutách klesnou otáčky a motor začne vynechávat. Svíčka je černá zakarbonovaná a její vyčištění se žádným zlepšením neprojevilo. Motor se chová stejně. Vyčistil jsem vzduchový filtr, taky bez efektu. Zkusím koupit novou svíčku ale myslím že ta to na svědomí nemá. Nějaké další tipy?
Je to ten nejslabší čtyřtakt z BS nabídky. Nějaký XQ... s molitanovým vzduchovým filtrem na ležato.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kovpal71

2x

V nadrži od benzinu je na konci hadičce molitanove sitko, ktere je třeba občas vyčistit.

 


2x

Pod karburátorom v nádrži je sitko,toto všetko je dokopy zmontované a musíte to rozobrat,aby ste sa k tomu dostali.Podľa výrobného čísla si môžete nájst katalog dielov na váš motor.Najskôr by som doporučil vymenit tú sviečku,oná nemusí dávat dobrú iskru ak je teplá. briggsandstratton.com/...

tomi463*

Ahoj, já bych to tipoval na špatnou membránu v karburátoru, jestli houpou otáčky a motor nemá výkon, kvůli špatné nebo možná natržené membráně motor nedostává stálý dostatečný příkon paliva a regulátor se tyto výkyvy snaží vyrovnávat. Dokonce se mi stalo, že mi jsem si to naopak nasadil, musí jít nejdříve těsnění a potom membrána, ale jestli jste to nerozdělával, tak to tím není. Ale ten karborátor bych minimálně vyčistil a ta membrána je otázka pár korun. Na tomto jednoduchém motoru se nemá co pokazit, mám ho na obou sekačkách a na té jedné šlape už 10 let. Holt v jednoduchosti je síla

tak at sekačka jede


Dík všem za tipy. Pravda je že na bubnovce jsem karburátor čistil protože na konci loňské sezony přisával falešný vzduch, ale na malé sekačce jsem krom výměny oleje žádnou údržbu nedělal. Odradily mě ty coulový americký míry šroubů v karburátoru na které se mi v nářadí blbě hledají oříšky.

 


0x

Z vlastní zkušenosti s tímto motorem bych nejdříve vyzkoušel úplně jednoduchou věc, i přesto, že jste psal, že vzduchový filtr jste čistil. Než nastarujete, vyjměte celou vložku vzduch. filtru a potom normálně nastarujte. Hodně často se stane, že motor běží normálně a neklesá z otáček. Příčinou bývá opravdu jen vložka filtru,která bývá vnitřně zanesená. Nevím, jestli jste ji čistil suchou cestou nebo mokrou, to znamená vymytím v benzínu a vysušením. I po tomto vyčistění bývá odpor vložky příliš velký a stává se to hlavně z důvodu vysoké hladiny oleje a nebo nevhodným nakloněním sekačky a následným natečením oleje do vložky.Z vlasní zkušenosti mohu říci, že ani opakované vymytí nepomůže-pouze nový filtr. Tímto vyloučíte tuto příčinu, která bývá nejčastější.Dále zkontrolujte hladinu oleje. Vyčistěte svíčku mosazným drátěným kartáčem a vyzkoušejte. Další příčinou může být i znečistěné sítko v nádrži, ale nebývá moc časté. Co se týče membrány (pokud by nic předtím nepomohlo), doporučuji servis a výměnu, pokud nemáte dost zkušeností dělat sám. Možné je i to, že jste náhodou chytil velký kamen (trubku v zemi ap.) a i přes střižení nýtů nepatrně háže klikový hřídel, což způsobuje kolísání otáček, ale na druhou stranu se projevuje i vibracemi, což byste poznal a cítil. Vyzkoušejte a dejte vědět. DRŽÍM PALCE.

 

jankosz

0x

Briggs mototo vynechává, klenou otáčky, výměna svíčky, vyčištění filtru nepomáhá

 

fik

0x

Vím že je to stará otázka,ale napíšu co pomohlo mě na problémy s tímhle motorem,taky mám sekačku vybavenou motorem Briggs and stratton 35 SE. Svíčka problém houpání otáček u mě teda hlavně za studena nevyřešila. Filtr taky ne,ten jsem koupil nový. Je to membrána karburátoru a celkově jeho čistota a ještě taky musí být přesně vyladěná délka tý reakční pružinky. Po tom co jsem vyměnil membránu a seřidil pružinku,motor chytne na první škubnutí a jenom si přede,žádný houpání otáček jak za tepla tak za studena.

Jinak ještě postřeh,výborná svíčka kterou používám jak v křovinořezu tak v sekačce je tato

zahradales.cz/...

vernon
U sekačky membránový karbec? No to jsou mi věci...
fik

Jaký je to typ ti neřeknu,v karburátorech se moc neorientuju,ale když jej rozpůlíš tak je tam klasika klingeritové těsnění a pod tím pružná membrána na kterou dosedá v jednom místě malinká pružinka. Prodává se to jako sada

sanyo*

Fik - souhlasím s dovětkem, že i ve vedrech, kdy křovinákerm sekám přerostlý porost, tak tato svíčka také nevydrží a jede na poloviční "provoz. Bohužel musím dodat, že má pouze prestávku, když doplňuji každých 50 minut nádrž H 345 RX se zeleným H olejem, normálně jede jak SAX.., takže dostává záhul..

fik

Tak tolik zase nesekám,takové plochy nemám. S tou co tam byla původně,nějaká torch se to ale nedá vůbec srovnat,ta při hodně zahřátém motoru už místama i vynechávala,s touhle jsem problém nezaznamenal

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]