Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Včera jsem jel na pio 21 po polní cestě a jakmile jsem přidal plyn na plno, tak začal kuckat a chcípnul. Tak jsem ho dotlačil domů, seřídil hladinu v karburátoru, zapalování bylo úplně rozhozené, tak jsem ho taky seřídil a jel jsem to projet. Jel jsem opět v lehkém terénu a po asi 5 minutách jízdy se to opět celé rozhodilo. Při jízdě po silnici to nedělá a ujedu klidně 15km. Všechno je utažené, takže nevím proč se to pořád rozlaďuje. Karburátorem to není.
Hm, a co takhle tryska, vyšrouboval jste ji a profouknul? Právě vaše jízda terénem nasvědčuje zcela tomu, že v nádrži máte nějaký "svinčík", který se v terénu rozkarbuje a proto se ucpe tryska . Taky si prověřte, odkud a z jaké nádoby, jste naposledy doléval benzín.. Asi budete muset také demontovat nádrž po sundání celého blatníku a pořádně vyčistit.. Ale napoprvé bude stačit, když vyčístíte trysku, pak uvidíte..
doplněno 01.06.15 20:45:O trysce jste nepsal.., pokud jste vše vyčistil a sešteloval, tak mne napadá - že máte špatný kontakt na fajfce... ten váš motocross by mohl tomu nasvědčovat..
doplněno 01.06.15 20:48:Ačkoliv neuvádíte, zda jste zručnej v předstihu, nabízím třeba tuto pomůcku jednoho vyznavače "fichtlů"
doplněno 02.06.15 17:58:Já myslím faktore, že v diskusi s tebou, už raději budu držet zobák ! Radší budu sekat na dvorku dřevo a ne se zdržovat s expertem na fichtly.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.