Nejste přihlášen/a.
neřešte možnosti po webu - stejně musíte zajet do pneuservisu ... možná je někde hřebíček, možná uchází ventilek, možná... Dejte si tam rezervu a nechte v pneuservisu prověřit, opravit...
doplněno 27.04.15 14:33:Tak v tom případě ano - pokud byla pneu dlouhodobě na hraně chodníku a tím deformovaná, mohla se tam najít dírečka mezi diskem a pneu... zvláše u "tuknutého" disku nebo hliníkového, který má už něco za sebou (odlepuje se mu sem tam nějaká lakovaná vrstva...)
Zvláště dlouhodobé parkování na nerovnostech (třeba půl pneu na chodníku) může dojít k vypuštění nebo trvalé deformaci...
Zdravím,
čistě teoreticky - pokud byla výška obrubníku, o který jste se tím postiženým kolem opřela (objela ho) taková, že bok pneumatiky je vyšší než obrubník, nemuselo dojít ani k poškození disku, ale jen k odtlačení pneumatiky od disku (stejně jako to dělá stroj při sundávání pneu z ráfku) a tím došlo k úniku vzduchu (pozvolnému). Stačilo jestli se ta pneu odchýlila od disku v jednom malém bodě - proto ten pomalý únik. Jen pro zajímavost - pokud byste neměla bezdušovou pneu, ale klasickou starou pneu ještě s duší uvnitř, uník vzduchu byste neřešila, protože duše by vzduch v pneu podržela.
obrubníky v ČR projektují a pokládají idioti, nechápu jaký význam ,má 20 cm nebo 25 cm obrubník...před týdnem jsme bylk v severnmím německu, KJreis Storm,anrn kouserk nad Hamburkem, a tam měl místní obrubník asi 3 cm, ale byl barevně odlišen od zbytku dlažby a asfaltu...
nelze se divit že naši řidiči a řidičky si ničí disky a pneu na 20 cm idiot-betonech
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.