Nejste přihlášen/a.
Dle slov mechanika mám mechanický egrventil, který diagnostika neukáže, tak nevím jak na něj vůbec přišli, že s ním něco dělali. Nabízí mi výměnu egrventilu za "iks" tisíc.
Pokud je ventil zaslepený a řídící jednotkia neukazuje chybu, je zbytečné ventil měnit. Jeho zaslepení motoru spíš prospěje, než uškodí. Podle mě ho zaslepili preventivně, bohužel tím závadu neodstranili.
Co palivový filtr? Byl měněn? Závada se objevila nedávno, nebo se jedná o dlouhodobý stav? Neměnila jste čerpací stanici?
Asi by to chtělo udělat diagnostiku za jízdy a vyčtení live dat a to hlavně v režimu, kdy dochází k cukání. Na gravu by se pak mělo dát vyčíst, kde je chyba.
Palivový filtr byl měněn v prosinci 2014, cukání začalo cca v únoru, ale nějakou dobu před tím už mi cvakaly vstřiky. Nejdřív jsem to sváděla na benzínku, vystřídala jsem rovnou tři a cukání neustávalo, na to se vyčistili vstřiky (jejich výměna by mě přišla na víc, než to auto v tuto chvíli stojí). Nevím jestli tu diagnostiku dělali za jízdy. Egrventil měnit nebudu, ale zkouším to tady kdyby náhodou se jednalo o nějaký nesmysl, jinak pokud je to na dražší opravu tak to radši shodím ze skály, než do toho vrážet další tisícovky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.