Nejste přihlášen/a.
Obracím se na vás protože si chci po letech koupit nové auto, pracuji jako opravář - (jako OSVČ), do teď jsem měl Peugeot Partner starý jenže už má dost najeto, je celý obouchaný a už by si zasloužil odejít do důchodu. Tak přemýšlím nad novým pracovním autem.
Nejdůležitější je pro mě spolehlivost- co nejnižší servisní nároky při co nejvyšších najetých kilometrech, motor bych volil opět Diesel jako doteď. Deně najedu klidně 500km - styl jízdy po městě, krátké cesty plyn-brza a z toho dálnice, okreska.
Prošel jsem si showroomy výrobců, internet a mám několik finalistů
Peugeot Partner ( Citroen Berlingo) - měl jsem dodnes ten starý a skvělý, bez problému, takže ten nový bude určitě taky super
Volkswagen Caddy - to je takový klasika jezdí jich moc a neslyšel jsem tvrzení ve stylu že by šlo o křáp
Ford Transit Connect, Transit Courier, - užitkáče od fordu byli vždy super snad jen dražší díly?
Fiat Doblo - s fiatem zkušenosti vůbec nemám, takže tady je to trasa neznámá ale líbí se mi.
Renault Kangoo (MB Citan) - tady mám obavy renault moc dobrou pověst neměl co do poruchovosti?
Vaše zkušenosti nebo názory s těmito vozy určitě vítám, stejně jako zkušenosti z jinými.
Za mě jednoznačně VW Transporter. Koupíte něco menšího a pak si to budete vyčítat, že jste měl koupit dodávku místo Pick-upa. A čím starší, tím lepší, protože nová auta se vyrábějí tak na 5 let. Pak u nich zlobí elektronika a to jsou pak pálky za opravy. To platí prakticky o všech značkách.
Z Vašeho seznamu jsem řídil všechna auta - takže stručně - Rencka v případě že stejně jako já preferujete spolehlivost nebrat. To auto je jeden občas jezdící problém.
Caddyna vůbec není špatná - ale vzhledem k tomu, že je to koncernovka krvavě zaplatíte za jakoukoliv výbavu.
Transit Connect je podle mě velmi dobrý, velmi mě zaujaly u toho nového různé vychytávky pro přepravu třeba delších kusů a pod.
Fiat Doblo - tam mě vadil malý prostor pro kolena, zejména to pravé
A Partner - ten mě přijde jako ideální v poměru cena/výkon. Ty starší modely měly zadní nápravu na torzkách, ty vyžadovaly tak po 200-250tkm repasi. Ale ty novější modely už mají jiné zavěšení kol a tento problém není.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.