Nejste přihlášen/a.
Zdravim,
do jakeho motoru by jste sli, kdyz by jste vybirali tuto Octavii v benzinu? Pripadne i nejake zkusenosti s tou ci tou motorizaci. Pridam i anketu
doplněno 11.04.15 00:00:Pripadne co se tyce spolehlivosti a spostreby daneho motoru
čekejte prosím, probíhá přenos dat...
2.0 tfsi -?
1) . 2.0 FSI - ,16V,110 kW , 200 Nm ,
po 6 letech měnit rozvodák jinak se potká , bere vždy nad 10 L. a to ještě 98 ,na katu odchází čidlo (13 000 kč)
2) . 2.0 FSI Turbo (jak píší ostatní tfsi ) ,16V ,147 kW , 280 Nm,
jen praskají skříně turba kolem obtokového kanálu , motor spolehlivý .
3). 2.0 Tsi RS - 16V,280 Nm,
je to brácha 1.8 Tsi,nepotřebuje vysokooktan,jen prevenci rozvodů .
4.) Tsi - 1.2 - 1.4 - 1.8 - kus od kusu , nejspolehl. 1.8
5.) 1.6 MPi ve dvojkové O snáší LPG , oproti jedničkové O je tupější , při 130 točí 4000 ot.,odolná nejsou ani ojniční ložiska ,kolem 200 000 km se zapékají pístní kroužky .
6.) 1.4 16V - pro nenáročné závodníky je to nejspolehlivější motor z benzínu pro O II .
doplněno 11.04.15 10:04:Ještě 1.6 FSI - je pružný ale žere , sem tam v háji rozvody + na ventilech karbon , netřeba ho vyhledávat .
V anketě chybí motory 1.4 16V, 2.0 TFSI a 2.0 TSI.
Jinak o Octavii II jsem uvažoval, ale problém byl právě v tom, že jsem v paletě zážehových motorů nenašel žádný motor, který by splnil mé požadavky (solidní dynamika, spolehlivost a výdrž, bezproblémový provoz na LPG). Takže za mě ani jeden z nich.
Kdybych nepotřeboval LPG, tak ten 2.0 TFSI je dle mého názoru nejlepší.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.