Nejste přihlášen/a.
Zdravím, máte někdo zkušenost s diagnostikou za stovku co se prodáva na Aukru?
Programy vag 409.1 nebo vcds lite 1.2 maji být na cd, ale jedné se o placené. Víte o některém free. Stačí jen načíst a smazat chybové kódy.
Diagnostika načetla závadu 00654 Odpalovač napínáku pásů. Vlastním dílenskou příručku v pdf, ale nemohu to tam najít. Víte kde mám začít?
Jde o to, jestli ty předpínače pasů jsou v autě nainstalovány. Pokud jsou, diagnostika by měla identifikovat o který konkrétně se jedná. Např: 00654 - aktivacni clen napinani bezp. pasu - strana ridice (N153) 32-00 - hodnota odporu prilis velka.
Při případné opravě dbát bezpečnosti jako při opravách airbagů, tzn pracovat při vypnutém zapalování, ještě lépe při odpojeném akumulátoru.
Tato závada by měla být hlášena i rozsvícením kontrolky airbagu na palubní desce. Nejobvyklejší závadou bývá příliš velký odpor - buď zaoxidovaný nebo přerušený kontakt.
doplněno 15.04.15 14:24:VW má patrony u navíječů v prazích. Např. Opel je má u zámků pod sedačkou.
doplněno 15.04.15 14:25:Smazat závadu pomůže až po odstranění poruchy.
doplněno 15.04.15 15:00:Tím VW je myšlen celý koncern
Děkuji za odpověd´
Závada je na straně řidiče. Kde to mam v autě hledat? U navíječe pásu? Kontrolka airgabu svítí. Smazání závady nepomohlo.
doplněno 15.04.15 14:27:Auto je Fabia I 2003
doplněno 15.04.15 15:16:1 Fault Found:
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)
32-00 - Resistance too High
doplněno 15.04.15 15:20:Doufám, že závada bude v konektoru - přechodový odpor nebo přerušení.
Nemáte někdo přesné zadání login a konečný tvar pro vypnutí signalizace brzdových destiček pro VAG 304?
Ještě bych doplnil: kabel mám z Aukra za nějakých 250 Kč s poštovným. Software Vag Com 304 cz.
Měnil jsem komplet výfuk na Superbu. I u nového mi rezonoval na volnoběh. Na internetu jsem našel postup s použitím Vag Com na zvýšení volnoběžných otáček.
V položce 01-motor
Login-11, parametr 12233 (odemknutí pro úpravy v motorech diesel )
Úprava-10
Kanál-1, snižování hodnoty zvyšuje odezvu plynového pedálu při cukání rozjezdu na volnoběh
Kanál-2, zvýšení volnoběhu zhodnoty 32768 na 32785 (to je asi z 903 ot. na 950 ot/min ).
Kanál-5, zvýšení startovací dávky. Hodnota 32768 na 33000 pro mírné přidání množství nafty při startu ( obdoba přidání plynu).
Po uložení se čeká asi 2 min.
Po nastartování má motor malinko vyšší volnoběh a rezonance zmizela.
U kabelu za 250 Kč dobrý.
Nakonec to nebylo tak těžké. Od načtené hodnoty se v 2. pozici zleva napíše nula. Z načtené hodnoty 31117 se tedy stane 30117. Uložit. Počkat 2 minuty a signalizace brzdových desek nesvítí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.