Nejste přihlášen/a.
Zdravím vás,
mám dotaz,juknul jsem na rychlo na olej v motoru,kdyz jsem prijel cca asi 10-15min po.Motor byl horky takze vim ze to nebude idealne ukazovat a pod.Kdyz jsem vyndal odmerku tak jsem ale mel na odmerce i s olejem takovy bilozluty fleky viz.foto(omlouvam se za kvalitu) co to prosim je?mam strach jeste cca pred mesice nic nebylo.Pac kontroluju olej jednou za mesic radsi.Motor je cisty,nic neunika prosim o radu diky
Pepo,nepanikař a nešpškuluj o ruplé hlavě jak tě tu někteří straší! Co hladina oleje a chladicí kapaliny? Tří otázky-jaké trasy jezdíš a neztratila se nekterá a nepřibyla druhá? pkd krátké a nic neztratilo a nepřibylo- neřěš a kontoroluj častěji množství kapalin, ještě jak tu někdo písnul-nalévací víčko oleje-tam by měl být také tento sajrajt ,dál nevím jak to mají u Fordů.ale existují motory kdy při krátkých zimních cestách tento sajrajt ucpe odvětrání motoru a olej to pak vytlačí měrkou ven (za vše-např škoda fábie I -1,4i16V, PSA-1,8i ;1,8i16V...) !Taky velká závada -prasklá hlava- a nakonec je to jen pitchovina!
jezdim trasy ruzne nekdy delsi nekdy kratsi casto jezdim mesto a popripade mezi mesto cca 10-15km a castejsi starty pav neco vzdy vyrizuju jinak diky bohu zadna z kapalin neubyla ani nepribyla jsou tak jak maj byt , vicko bylo v cajku cisty tak snad jak pises bude to cajku a budu radsi kontrolovat diky jinak mam 1.25 16V diky jeste jednou
Ahoj, no pokud se ti to už neobjevilo, tak bych to neřešil, ale prozatím to určitě sleduj aspoň 1x do týdne, no mamka má felicii a jezdí 2-3 km do práce 2x deně, a potom 1x týdně 20 km na nákup, pak samozřejmě nějaké delší výlety nebo návštěvy a 1x ročné dovolená, klidně i do chorvatska, takže nájezd tak 10t km ročně a maximálně se sem tam objeví troch bílého šlemu na víčku oleje, což je normální vysrážená vlhkost, ale na měrce jsem ho ještě nikdy nenašel, ale netvrdim že to není možný, no hlavní je že olej nepřibývá a nedostává se do vody
Voda v oleji. Pravděpodobně prasklé těsnění pod hlavou. Servis Vás asi nemine. Zkontrolujte při nastartovaném motoru, jestli nejdou do expanzní nádržky bubliny, případně jestli není chladící kapalina mastná.
doplněno 12.03.15 16:03:Tak pokud to bylo jen na té měrce a od té doby se to neobjevilo, může jít o zkondenzovanou vlhkost v prostoru klikové skříně. To se ale spíš objevuje při větší zimě a krátkých jízdách, kdy se nestačí motor pořádně ohřát a voda, vysrážená na vnitřní straně motorové skříně se nestačí odpařit. V tom případě po delší jízdě ta emulze zmizí. Každopádně to hlídejte a kdyby se to objevilo častěji a ve větším měřítku, navštivte servis.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.