Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Start promrzlé stopětky

Od: skodak odpovědí: 22 změna:
rano jsem sednul do promrzlé stopětky jenže bylo -12 tak jsem samozřejmě nestartnul ani sytič nezabíra nic nevite coby pomohlo?

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

milan23*

1x
V motoru párkrát promáčknout pumpičku, zvednout sytič, párkrát prošlapat pedál a nastartovat.Pokud už je to uchlastaný, vysušit svíčky a musí jet
skodak

myslíte že to pomůže?

milan23*
Jinak jsem to v zimě nedělal a nestalo se že bych nenastartoval.
skodak

uchlastaný to bylo no pak uz jen bez sytiče ale musel jsem dýl točit než chytla

 

2kedar*

1x

Zdravím.! Jak už tady bylo někdy psáno, možná příčina může být i v deformaci víka karburátoru.

Pokud máte stroy, kde je vzduchový filtr do karbce uchycený středovým šroubem, pak je možné, že se přílišným dotažením

zdeformovalo víku karb. a nasává falešný vzduch. Proto se to řešilo tím, že se filtr z boku přichytil pružinkama v místě prolisu

a dírka po šroubu se zaslepila gumovým špuntíkem.

Nejlepší zimní starty jsem měl z Drábošem. -20, problém žádný. S topením to bylo horší.

 


1x

Já teda nevím jak kdo,ale když stála delší dobu ccatýden,tak pak šla na řadu "pumpička",jinak jen sytič a start a ani při -15 nebyl problém,chytla na max třetí otočení!

 


1x

Asi Vám nedrží zpětný ventil u benzinového potrubí. Musíte ruční pumpičkou tak dlouho pumpovat, až jde páčka bez odporu smáčknout. Pak sytič a při nesešlápnutém plynovém pedálu startovat. Pokud točí pomalou, tak je vybitý akumulátor:o))

 

asd*

1x

105 jsme vždycky roztlačili nebo roztáhli. Dobrý zvyk byl parkovat na kopci - roztáhlo se samo. Nastartovat šly jen ty s motorem+palivovou soustavou+zapalováním v super stavu což znamenalo furt tam něco ladit...

 

moula*

1x

No já měl dvoje víčka a palce do rozdělovače. Pětkrát jsem pumpnul páčkou benzínové pumpy, páčku na pumpě zacvakl, zapnul sytič, dvakrát prudce na doraz sešlápl plyn a startoval, pokud nechytilo aspoń napodruhé, tak jsem dal teplý palec a víčko co jsem si donesl v hadru z teplého domova na rozdělovač a pak už nebyl nikdy problém.

 

kjanik112*

0x

Toto auto lze bez potíží roztáhnout, nic se nestane. Roztáhněte se na dvojku. Příčina může být, že startér se vlivem slabší baterie netočí dostatečně rychle (mimo dalších příčin).

 

hujer123*

0x

Pomohlo by to roztáhnout, nebo kamarád s nastartovaným autem a s kvalitními startovacími kabely. Ovšem za předpokladu, že to auto je jinak v dobrém stavu a nemá problémy se startováním i při vyšších teplotách. A nebo vytápěná garáž.

doplněno 28.12.14 15:03:

Mám dojem, že tady radíme a skodak už se ve své Š105 vesele prohání zimní krajinou...

 


0x

já to dělal tak že sem při startování s vytaženým sytičem rychle přerušovaně šlapal na plynový pedál a v zimě se mi nestalo že bych neodjel

 

bbbb

0x

Kromě výše uvedených rad se ůdajně prodává sprej na startování. Trošku se vstříkne do sání a protočíte motor pokud nepomůže můžete opakovat ale vlastní zkušenost nemám naštěstí startuju na drc.

solenza*

Start pilot. Ten se ale vyrábí hlavně kvůli dieselovým motorům. Na benzín by to mohlo taky fungovat, proč ne. Jinak u starých dieselů pomáhalo třeba letlampou do sání foknout teplý vzduch a startovat a když motor nasál teplý vzduch tak lépe chytal. Třeba u starých náklaďáků se do sání strkaly i zapálené noviny.

Jo, to bylo osvědčené, na vojně P-V3Sky na to slyšely, když vdechla Rudé právo, za nepřirozených zvuků jí z vejfuku šly i kusy přílohy "Haló sobota"...

 

watta97*

0x

já u svojí škody 120 ls sednu našlapu dám sytič nohu s plynu a jen brnknu klíčkem a už běží vyjedu z garáže sytič vypnu a není problém. Jinak problém může být také v slabé jiskře např kvůli už horšímu kondíku nebo opáleným kladívkům a nebo taky může být špatný předstih.

 


0x
Pokud to jde můžete preventivně parkovat na kopci a z kopce to "roztlacit". Ne každý má u domu kopec, ale třeba vy ano

 

dusger*

0x

Taky může pomoct nalití dostatečného množství Velfobinu či jiného přípravku do nádrže. Při takovém mrazu klidně mohl zmrznout karburátor, vždy v něm zůstanou stopy vody.

 

 

tesyk*

0x

Dříve se používal éter, který se cmrndnul do sání a bylo po problému. Dnes si u pumpy koupíte startovací sprej.

ju*

jjjjjj princip a efekt stejný - cena podstatně jiná

 

buss

0x

Nové aku, pod vanu vařič, garáž, dobíjet aku, do chladící soustavy topné těleso, roztlačit, roztáhnout, kabely a souseda s autem, zkontrolovat el. soustavu..., božíčku.

gumidek*

Není to jen o aku, ale i o zaoxidovaných silových kontaktech a kostrách po autě. Nová baterka a přechoďák nemá tížený efekt.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]