Nejste přihlášen/a.
Máte fakturu za opravu v neautorizovaném servisu? Vemte ji a jeďte do autorizovaného.. požádejte o vedoucího servisu a předložte obě faktury s žádostí o vrácení peněz. Pokud bude reagovat negativně, zeptejte se, jak máte dále pokračovat - jestli třeba volat černé ovce nebo psát na centrálu dané značky...
Sice tím nijak neporadím, ale ze zvědavosti, můžete sem prosím napsat, co Vám během těch 14 dní vyměnili (když na nic nepřišli) a v čem byla závada nakonec? A kolik si účtovali za diagnostiku?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.