Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chybí spodní kryt motoru

Od: krl odpovědí: 8 změna:

Ahoj, poprosil bych o názor jestli se něco může stát když se motor neohřeje na 90 C . Mám dieslový agregát 2.0 HDi 80 kw a jelikož chybí spodní kryt motoru,tak se auto rychle chladí a ohřeje se jen na 75-80 C ...Pro jistotu jsem vyměnil termostat s teplotním čidlem abych věděl , že to opravdu není ničím jiným . Jezdím hodně dálnice a i po 450 km najetých v kuse má motor teplotu 75-80 C ...Když pak nechám motor na volnoběh aby se dochladilo turbo tak 90C po čase dosáhne a sahara sepne, jde mi jen o to co se může stát . Jestli třeba nemá olej díky 75-80 C špatnou hustotu a nemůže se vydřít třeba vačka nebo cokoli jiného . Vím,že hodně lidi jezdí bez spodního krytu co sem se tak bavil, ale přesto mi to vrtá hlavou jestli to není pro auto příliš nebezpečné . Za jakoukoli radu díky

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Kryt pod motorem údajně pomáhá k lepší tepelné účinnosti,ale hlavně má tu funkci,že snižuje ušpinění motoru od vozovky!

Jinak toto je u PSA běžná věc! Pue 405 nafta běžně ukazoval max 80°C!Nyní C-Xantia 1,8i16V- před výměnou termostatu max 80 v létě,po výměně ,termostat prověřen v hnci s vodou a teploměrem,otevírá jak má!, a přesto teplota při největších hicech v létě ukazuje max 80°c a se sepnutými saharami! Buďto používají špatná čidla nebo jsou tato schválně vyrobena aby ukazovala méně!Prostě pkd v letních tropech nevaří,v zimě topí dobře,neřešte!

krl

diesel : Díky moc za objasnění To , že kryt slouží proti ušpinění je mi jasné, jen mě to vrtalo hlavou jestli to nemůže být i tím proč se nezahřívá Je to P 406 ... v zimě topí téměř okamžitě a ve vedrech nikdy nevařila, stále si drží těch svých 75-80stC at se děje co se děje ...v kopcích se teplota taky nedostala k 90sátce ...

hujer123*

Hlavní funkce krytu pod motorem je tlumení hluku vozidla a aerodynamika. Spíše než brání znečištění motoru, naopak zachytí nějakou tu kapku oleje, aby se nedostala na silnici. A hlavně znesnadňuje výměnu oleje!

 

martinhajek*

2x
Není a nemuže to být spodním krytem. Spíš jde nepřesně teploměr. Kolik ukazuje při spuštění sahary?
doplněno 28.11.14 12:07: Tak podle zjištěných informací od kolegy od vedle, mají tyto motory termostat na 83stC. Takže to bude asi O.K.
krl

Na nějakém foru jsem četl,že to právě může dělat ten kryt bo se to tam řešilo,tak nevím . Sahara sepne při 90 C . To teplotní čidlo když jsem vyměnil tak se změnilo akorát to , že se auto ukázalo,že se ohřívá rychleji, ale pořád se za jízdy nedostala k 90 C .

krl

martinhajek : Tak jo snad to bude vše v pohodě, díky moc Měl jsem jen obavy .

 

junkers*

0x

Já mám taky 75 - 80°C, akorát když to dřu do kopce na čtyrku, pětku, tak to vyleze na 90°C. Kryt mám.

krl

junkers: Tak ten kryt bude asi vážně nesmysl,jen jsem to někde zavětřil . Dík za reakci

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]