Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Vlastním mercedes A 150 s automatickou prevodovkou.
Pri zarazeni na D mam moznost s pakou navic pohnout doprava/doleva. Na palubce mi misto D skoci jednicka. Alespon pokud stojim mi nejde zaradit vyssi rychlost. Je to tedy alternativa man. razeni?
Dale tam mam tlacitko C/D ktere rovnez nevim k cemu je.
Ma nejaky vyznam neutral? Kdy ho pouzit?
Ma nejaky smysl pouzit rucni brzdu? Da se nahradit prece Pckem ne? Pokud se mylim, kdy tedy pouzivat P a kdy brzdu?
Predem diky za odpovedi
to manuální řazení jste odhadnul, při jízdě si můžete řadit výš nebo naopak míň, ale pouze v toleranci otáček. Automat vás nenechá motor přetočit nebo podtočič a přeřadí za vás. Já to používám, když chci roztočit turbo před předjížděním, abych hned zrychlil. Jinak ne.
Neutrál se hodí např v servisu, kdy řeknou dejte tam neutrál a vypněte motor. Jde to samozřejmě udělat jen v tomto pořadí. Malá rada navíc: s automatickou převodovkou se NIKDY nejezdí na neutrál, ani z kopečka, pouze nouzově (tuším max 40km/hod a max 15km).
Ruční brzdu jsem ještě nikdy nepoužil, jen na STK.
No minimalne v kopci bych to, vzhledem ke konstrukci prevodovky, jen na "P" stat nenechaval. 15km jet z kopce na N bych se taky uz bal.
Ještě k tomu manualnimu razeni. To musim zapnout hned pri rozjezdu, a v dobe prerazeni neslapat na plyn/brzdu chapu-li to dobre. Neni mozne abych jel treba 80km na 4ku automatem a najednou si treba pri predjizdeni dal packu doleva a tim vlastne natvrdo podradil? S tim souvisi to razeni pri predjizdeni, muzete to podrobneji popsat?
Slysel sem jeste o nejakym figlu nejaky pull on nebo tak, ze kdyz dupnu na pedal az na zem quto automatickypodradi.. To se hodi napr. pri predjizdeni? Nebo to funguje jak? Dekuju
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.