Nejste přihlášen/a.
Zdravím, již dvakrát jsem přetěsňoval vanu na daewoo matiz, ale vana stále protéká. Jednou jsem to dělal já a podruhé v servisu. Proto jsem se rozhodl tu udělat zvovu a pro jistotu koupil novou vanu..kdyby ta stará byla křivá. Ale chtěl jsem se zeptat: Já jsem to těsnil červeným tmelem na motory, v servisu tam dali nějaký černý (originál těsnění neexistuje) a tak mne napadlo zda se dá použít i tato varianta: červený tmel + korkové těsnění a pro jistotu ještě zalepit šrouby lepidlem na to určené. Lze to i takto zkombinovat? Zkazit bych tí nic neměl, že? Děkuji
Já použil origo klingeritové (papírové takové to tmavě šedé s odlesky jakoby pidi střepů skla), z obou stran potřel červeným silikonem a nechal zavadnout. Druhý den jsem to jen omastil znovu červeným silikonem a namontoval. Vana i blok motoru odmastěte nitroředidlem a fest pořádně i několikrát. Neteče
doplněno 16.11.14 19:57:Jestli to dotáhnete moc, tak korek deformujete a povyleze kolem šroubů ven. Nebo se rozdrtí. Opatrně.
Zdravím, mám to na R19 udělané tak, že těsnění z těsnícího papíru je lehce potřeno červeným silkonem na motory, chvilku zavadnout a pak přiloženo a dotaženo s citem. Později pak lehce napružit přitažením. Zatím je klid, šrouby na vaně bych na lepidlo nedával. Jo, se silikonem raději šetřete, stačí tenký had-docela dost vyleze ven.
Pokud originál těsnění neexistuje tak nechat z klingeritu vyseknout,potřít jak vanu tak blok motoru tím červeným tmelem,přiložit a dotáhnout. Ale pozor,nedotahovat to příliš,jinak se těsnění zbortí a dosáhneš opačného efektu
Já jsem to na feldě udělal že jsem koupil těsnění,potřel je tmelem a od tý doby ani kapka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.